Strona 1 z 2

: czw paź 12, 2006 21:05
autor: MrUkAs
Cewke sprawdzales? Moze to byc cewka... bo z nia rozne cyrki sie dzieja, jak jest niesprawna. ;)

Ciężki rozruch.

: pt paź 13, 2006 08:51
autor: Andrzej1
Witam.
Sprawdż omomierzem oporność niebieskiego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.Powinna wynosić kilka kiloom.Jeśli wskazuje np.400 - 200 om, to czujnik
musisz wymienić.Pomiar musisz dokonać na całkowicie zimnym silniku.Jeśli
również na całkowicie zimnym silniku wyciągniesz wtyczkę z czujnika to silnik się
uruchomi lecz po chwili będzię nim trzęsło bo będzie dostawał za dużo paliwa.
Próbuj.Andrzej. e

: pt paź 13, 2006 23:49
autor: robal264
jezeli wszystko to co napisales jest ok i skoro komputer nie zglasza bledow to ja stawiam na ktoras z pomp, albo moze czujnik hala ale na kompie by cos pokazalo



a moze jak wymieniales rozrzad to go po prostu przestawiles badz tez kable przy kopulce sa pomieszane?? nie wiem tak tylko pisze ogolnie to sie nie znam zbytnio,

czy np po wykreceniu swiec sa one czarne jak smola ??

: sob paź 14, 2006 08:38
autor: VWelvis
Witam

Kolego ja tez mam MK2 1,8 |90KM| RP Z gazem, mam problem z sila na benzynie bo na gazie mi super idzie ale na benzynie paskudnie faluje.
Jak jade na benzynie to jest jeden punkt, ktory wciskam gaz i silnik sie zamula a po chwili sarpnie raz i ciagnie jak glupi i ten problem wystepuje na kazdym biegu , ale ja mysle ze to ta guma pod mono wtryskiem.
W poniedzialek wymieniam ja i cewke,
wtedy podziele sie czy cos pomoglo czy nie.
Ale jak ty znajdzesz rozwiazanie daj znac .
POzdramiam

: sob paź 14, 2006 08:44
autor: Duber
ja bym jednak wymienil ta gume pod monowtryskiem,a grzebal ci ktos przy potencjometrze na monowtrysku?jesli choc troche ci ktos przestawil na tych 4 srubkach to tak bedzie.

: sob paź 14, 2006 08:54
autor: VWelvis
powiem tak wam przed zalozeniem gazu szedl mi idealnie,
ale po zalozeniu juz gazu ,
na benzynie mi takie objawy sie pojawily i mysle ze przy zakladaniu gazu tak mi porobili cos.
A chcialem zeby mi jeszcze raz sprawdzili ale niestety fima zbankrutowala i to teraz sie z tym tak mecze .

: sob paź 14, 2006 08:59
autor: Duber
VWelvis, gazownicy zawsze obnizaja napiecie na monowtrysku tylko jedni robia to na sluch inni za pomoca miernika,teraz na jakich fachowcow natrafiles?a jesli ,minimalnie zaduzo obniza napiecie tam to zapomnij o prawidlowej pracy silnika na benzynie

: sob paź 14, 2006 09:25
autor: VWelvis
No dzieki wielkie , chyba bede zmuszony go oddac do mechanika .
Ale napisze jak i co bylo . :bajer:

: sob paź 14, 2006 13:00
autor: daaroo
powiem tak

najprawdopodobniej masz problem z emulacja sondy jesli masz gaz i lapie bledy.

Pomoc moze emulator sondy jesli nie masz a takze reset kompa, ztymze po resecie przejedziesz pare kilometrow na gazie i problem powroci.

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 1:04 pm ]
Mozna tez zastosowac przekaznik, ktory reseteuje komp po kazdym wyjeciu kluczyka.

Podpytaj homskiego, kiedys opisywal jak to zrobic.

: wt paź 17, 2006 22:59
autor: daaroo
k44761 pisze:piotr2, widac ze ktos grzebal przy potencjometrze.
Nie bylo jednej sruby, reszta luzna.
Jak mam to ustawic? To jest cholernie czułe, 2 milimetry w lewo lub prawo i silnikiem szarpie i gasnie.
Napisz jak to sensowanie ustawic, PLEASE :)
miefdzy pierwszym pinem a drugim przy calkowice zamknietej przepustnicy powinno byc napiecie w granicach 0,20-0,25V