Golf mk2 1.8 RP problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw paź 12, 2006 21:05

Cewke sprawdzales? Moze to byc cewka... bo z nia rozne cyrki sie dzieja, jak jest niesprawna. ;)


www.SportCom.PL

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Ciężki rozruch.

Post autor: Andrzej1 » pt paź 13, 2006 08:51

Witam.
Sprawdż omomierzem oporność niebieskiego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.Powinna wynosić kilka kiloom.Jeśli wskazuje np.400 - 200 om, to czujnik
musisz wymienić.Pomiar musisz dokonać na całkowicie zimnym silniku.Jeśli
również na całkowicie zimnym silniku wyciągniesz wtyczkę z czujnika to silnik się
uruchomi lecz po chwili będzię nim trzęsło bo będzie dostawał za dużo paliwa.
Próbuj.Andrzej. e



Awatar użytkownika
robal264
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2140
Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
Lokalizacja: Małkowice
Kontakt:

Post autor: robal264 » pt paź 13, 2006 23:49

jezeli wszystko to co napisales jest ok i skoro komputer nie zglasza bledow to ja stawiam na ktoras z pomp, albo moze czujnik hala ale na kompie by cos pokazalo



a moze jak wymieniales rozrzad to go po prostu przestawiles badz tez kable przy kopulce sa pomieszane?? nie wiem tak tylko pisze ogolnie to sie nie znam zbytnio,

czy np po wykreceniu swiec sa one czarne jak smola ??


MK2 GTi By Robal
viewtopic.php?f=62&t=45067

Obrazek

Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » sob paź 14, 2006 08:38

Witam

Kolego ja tez mam MK2 1,8 |90KM| RP Z gazem, mam problem z sila na benzynie bo na gazie mi super idzie ale na benzynie paskudnie faluje.
Jak jade na benzynie to jest jeden punkt, ktory wciskam gaz i silnik sie zamula a po chwili sarpnie raz i ciagnie jak glupi i ten problem wystepuje na kazdym biegu , ale ja mysle ze to ta guma pod mono wtryskiem.
W poniedzialek wymieniam ja i cewke,
wtedy podziele sie czy cos pomoglo czy nie.
Ale jak ty znajdzesz rozwiazanie daj znac .
POzdramiam


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob paź 14, 2006 08:44

ja bym jednak wymienil ta gume pod monowtryskiem,a grzebal ci ktos przy potencjometrze na monowtrysku?jesli choc troche ci ktos przestawil na tych 4 srubkach to tak bedzie.



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » sob paź 14, 2006 08:54

powiem tak wam przed zalozeniem gazu szedl mi idealnie,
ale po zalozeniu juz gazu ,
na benzynie mi takie objawy sie pojawily i mysle ze przy zakladaniu gazu tak mi porobili cos.
A chcialem zeby mi jeszcze raz sprawdzili ale niestety fima zbankrutowala i to teraz sie z tym tak mecze .


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob paź 14, 2006 08:59

VWelvis, gazownicy zawsze obnizaja napiecie na monowtrysku tylko jedni robia to na sluch inni za pomoca miernika,teraz na jakich fachowcow natrafiles?a jesli ,minimalnie zaduzo obniza napiecie tam to zapomnij o prawidlowej pracy silnika na benzynie



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » sob paź 14, 2006 09:25

No dzieki wielkie , chyba bede zmuszony go oddac do mechanika .
Ale napisze jak i co bylo . :bajer:


VWelvis pozdrawiam

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob paź 14, 2006 13:00

powiem tak

najprawdopodobniej masz problem z emulacja sondy jesli masz gaz i lapie bledy.

Pomoc moze emulator sondy jesli nie masz a takze reset kompa, ztymze po resecie przejedziesz pare kilometrow na gazie i problem powroci.

[ Dodano: Sob Paź 14, 2006 1:04 pm ]
Mozna tez zastosowac przekaznik, ktory reseteuje komp po kazdym wyjeciu kluczyka.

Podpytaj homskiego, kiedys opisywal jak to zrobic.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 17, 2006 22:59

k44761 pisze:piotr2, widac ze ktos grzebal przy potencjometrze.
Nie bylo jednej sruby, reszta luzna.
Jak mam to ustawic? To jest cholernie czułe, 2 milimetry w lewo lub prawo i silnikiem szarpie i gasnie.
Napisz jak to sensowanie ustawic, PLEASE :)
miefdzy pierwszym pinem a drugim przy calkowice zamknietej przepustnicy powinno byc napiecie w granicach 0,20-0,25V



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 61 gości