witam
chcę zmienić żaróweczki (czekają hella LL +30%) - po przejrzeniu książki do golfa mam następujące pytanie: czy reguluje się światła po wymianie żarówki czy tylko po demontażu reflektorów? znalazłem info nt. regulacji pionowej i poziomej reflektora, ale nic na temat regulacji po zmianie żarówki (zresztą elementy te nie są ze sobą w żaden sposób połączone)
więc jak to ostatecznie jest?
[mk3] pytanie o regulację świateł przednich
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
polecam tą poradę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65210
Ja według niej ustawiłem światła i na przeglądzie koleś powiedział że idealnie mam ustawione światła
Ja według niej ustawiłem światła i na przeglądzie koleś powiedział że idealnie mam ustawione światła
ok. jestem po krótkiej przejażdżce na nowych żarówkach - okazało się, że jeździłem dotąd na zwykłych osramach - które jako żarówki "zwykłe" mogę śmiało polecić - przejeździłem na nich półtora roku, 41 tys. km, 99% na światłach, w nocy nie były najgorszedziejo pisze:jestem ciekawy bo także chcę zmienic zarówy tak z ciekawości ile dałes za nie??????jak założę i przejadę się to dam znać jak wrażenia
założyłem te helle - ogólnie wrażenie pozytywne, światło jakby mocniejsze, znaki błyszczały z większej odległości. niestety, okazało się, że mam urwany uchwyt regulacji poziomej odbłyśnika w prawym reflektorze - chwilowo "usztywniłem" go, ale świeci ciut za nisko (sprawdzone wg. porady z FAQ).
Światła długie - te włączyłem na 5s. - i jest dobrze, widać naprawdę duużo.
Jak na razie jestem zadowolony, dam znać więcej jutro - dziś jadę po południu trasę 600km, więc będę miał szansę wnikliwiej ocenić zmianę.
Za dwie żarówki H4 dałem 26zł + 7 przesyłka na allegro - nicka nie pamiętam, gość jest z Chełma; zapłaciłem w niedzielę w nocy, we wtorek po południu miałem żarówki.
[ Dodano: Wto 17 Paź, 2006 22:14 ]
Ok, jestem po trasie z nowymi żaróweczkami - wrażenia bardzo pozytywne -
na krótkich teren przede mną (tak ok. 50-60m) był bardzo dobrze oświetlony - niestety, z powodu wspomnianego wcześniej (pęknięty uchwyt regulacji odbłyśnika), prawy reflektor świecił ciut za nisko (było widać na drodze, że sięgał trochę za blisko), ale mimo wszystko jechało się naprawdę porządnie - wszelkie znaki oraz prawe pobocze miałem oświetlone bdb.
na mokrej nawierzchni było też dobrze - o ile osramy były dobre na suchym, to na mokrym robiło się niebezpiecznie, o tyle helle dawały radę nie gorzej niż na suchym. Niestety (stety?) nie miałem jak na razie okazji pojeździć w padającym deszczu, żeby zobaczyć, co są warte wtedy.
Długich nie miałem praktycznie okazji dobrze potestować - jechałem dość mocno zatłoczonymi trasami - ale też bardzo fajnie
---
podsumowując: za cenę żarówek H4 z supermarketu / stacji benzynowej można mieć porządnie świecące żarówki. mam nadzieję, że równie długowieczne jak zapewnia producent - w końcu mają w nazwie LL (long life)
był mk3, jest prawie mk4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 275 gości