Strona 1 z 1

II 1.8 LPG Dziwne oznaki golfa :((((

: czw paź 12, 2006 16:17
autor: Sneek
WItam proszę o radę -przedstwiam oznaki "awarii" w moim golfie 1.8 GT LPG

-przy zapalaniu czarny dym-sadza
-przy zapalaniu nieówne obroty - Czasem na nie wszystkie gary-
-problem przy zapalaniu,-czasem długo kręci-
-przy zapalaniu chyba nie ma ssania czasami
-blokowanie się obrotów

Mówie "czasem " bo niekiedy chodzi dobrze a włąsnie czasem źle:(
Wymienione -swiece, pasek alternatora, kable wyskoiego napiecia, akumulator nowy

CO byście oceniali??
SOnda, silnik krokowy,wtrysk czunik temp a moze niedajboze kilka z tych rzeczy?
mierzyłem i czujnik ma oposność 240 Ohm -ciepły i odpowiednio między 2k ohmy a 3 k ohmy -zimny

: czw paź 12, 2006 16:19
autor: bomberxl
1-świece
2-przewody
3-zaraz temat zniknie,bo nie napisałeś modelu w temacie.
a generalnie to wygląda na elektrykę.
ps.mam nadzieję,że świece wg. katalogu.....polecam NGK,broń Boże bosch.

: czw paź 12, 2006 16:23
autor: narki
nie wiem jakie powiny byc rezystancje tych czujnikow ale ja mialem podobnie z silnikiem RP monowtrys. winny byl czujnik tem kolor niebieski
pozdro

: czw paź 12, 2006 16:31
autor: SToRM
Wymienic niebieski czujnik temp w kruccu dochodzacym do glowicy..
Mozesz najpierw sprawdzic jego rezystancje:
- przy 0°C 5500 +/- 700 Ohm
- przy 20°C 2500 +/- 500 Ohm
- przy 30°C 1800 +/- 200 Ohm
- przy 50°C 800 +/- 100 Ohm
- przy 80°C 350 +/- 50 Ohm
- przy 100°C 200 +/- 25 Ohm

Ewentualnie zbadac sonde lambda (sinusoida 0,1 - 1V)

: czw paź 12, 2006 17:45
autor: Sneek
OKi, postarm się załatwić ten cuznik na wymianę i zobacze co będzie dalej, jednak zastanawia mnie to że przez czujnik obroty by się czasem zawieszały....no i ten dym...

: czw paź 12, 2006 18:12
autor: narki
jak masz zrypany czujnik to komp zwieksza dawke paliwa przez co nie mozna odpalic, a po odpaleniy czarny dym u mnie nawet wygladalo to jak sadza.
pozdruffka

: czw paź 12, 2006 19:30
autor: Sneek
jutro pojade po ten czujnik i zobacze na efekt, dam znać co i jak;)