Strona 1 z 1

[mk4] Pomocy wielki problem z przepustnicą-może ktoś pomoże

: wt paź 10, 2006 21:44
autor: miki00
Witam wszystkich

Mam nadzieję że w dobrym dziale pisze posta.

Mam mk4 2,3 V5 i mam poważny problem.

Otóż wczoraj byłem u mechanika coś tam szperał z radiem i na chwile odpioł klemy z aku - po podpięciu o dziwo samochód nie chciał odpalić to go potraktował Vag-com'em ( skasował błedy) oki - auto odpaliło i wszystko było by ok gdyby koleś co mu zabroniłem zaczoł grzebać w ustawieniach przepustnicy.

No i normalnie szok fura nie idzie wogóle ( z tyk 150KM ma może z 50), dajesz gazu a on zwalnia, kicha, strzela ( z ruty wali niesamowicie) - rano jak jest zimny wogóle nie chce zapalić, jak odpali zaraz gaśnie itp itd - dzwoniłem do gościa a on mi na to ze on zrobił wszystko ok a napewno "przepływka" mi poszła - tylko ze jak do niego pojechałem to było ok a teraz nie jest - ludzie pomóżcie bo nawet nie mam jak dojechać do normalnego elektronika

Jeżeli nie będzie to dla mnie za trudnie może ktoś mi pomoże tą usterkę usunąć (znaczy ustawić przepustnice czy jak to się fachowo nazywa) - mam interfejs obd i vag-com ver chyba 4.09 - nie zagłębiałem się w ten temat za bardzo bo kupiłem interfejs do ewentualnego kasowania błędów i to robiłem aż 1 raz bo nigdy ich nie było. Jeżeli znajdzie się jakaś dobra duszyczka :) która mnie poprowadzi krok po kroku będe bardzo, bardzo wdzięczny.

z góry wielkie dzięki za wszelką okazaną pomoc

pozdrawiam
miki

: wt paź 10, 2006 22:08
autor: greg
miki00 pisze:auto odpaliło i wszystko było by ok gdyby koleś co mu zabroniłem zaczoł grzebać w ustawieniach przepustnicy
czy jesteś w stanie ustalić co dokładnie gość robił?

: wt paź 10, 2006 22:14
autor: Jacenty85
Cholera ja też tak miałem jak mi jeden magik zaczął grzebać bo sam nie mialem kabla zrobił adaptacje i ustawiał zapłon. Z tym że u Ciebie chyba nie ma aparatu regulowalnego:)zresztą sam nie wiem nie miałem styczności z tym silnikiem. Faktycznie wygląda na przepływke ale czy czasem nie jest to zależne od temperatury?Jesli tak sprawdź czujnik temperatury...obstawiam go bo mialem podobny przypadek z silnikiem 1.6. Na zimno strzelał dławił się a jak troszke sie nagrzał to już jakoś jechał. Najlepiej byłoby go wyciągnąć znaleźć tabelę określającą opór. Podłączyć czujnik i sprawdzić ile daje na zimno... tak to jest z tymi elektromłotkami tylko psują i jeszcze kase biorą

: wt paź 10, 2006 22:22
autor: miki00
greg

nie przyglądałem się w jakij zakładce to robił ( napewno w tej 1 to chyba "engine" ale z tego co mi powiedział to coś tam zwiększył żeby lepiej chodził - no i jak już wiesz poprawił REWELACYJNIE

: wt paź 10, 2006 22:26
autor: greg
miki00, na forum jest kilka osób co zajmuje się wirusami - skoro tak to pewnie też wiedzą jak wrócić do stanu poprzedniego. Sorry ale w tym jestem jeszcze słabiutki.

: wt paź 10, 2006 22:30
autor: martines
Może poporostu źle zainicjowany sterownik i działa w trybie serwisowym? Czy immobliser nie wywala kontorlki kompa?

: wt paź 10, 2006 22:37
autor: miki00
na desce jest wszystko ok nie świecą żadne kontrolki - wszystko zachowuje się tak jak przed tym tuningiem - podpinałem dzisiaj vaga i nie ma żadnych błędów na zapłonie

[ Dodano: 10 Paź 2006 22:41 ]
a i dodam jeszcze że filtr powietrza wymieniałem jakieś 2 tygodnie temu i patrzyłem na niego dzisiaj - wygląda jak nowy żadnych zabrudzeń

: śr paź 11, 2006 02:15
autor: luk99
moze ustawienia podstawowe cos dadza ?
tutaj pisalem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... zepustnicy

a jak nie to skasowac stare i wprowadzic nowe :D tylko sam nie wiem jak....ostatanio tez jechalem zeby zrobili to www.skodaserwis.pl

: pt paź 13, 2006 04:27
autor: miki00
juz naprawiłem -temat zamknięty