Strona 1 z 2

[MK2] gaśnie lub obniża mocno obroty

: pn paź 09, 2006 23:05
autor: nikos3011
mam golfa mk2 silnik 1,8 na pierburgu 2e jak go odpale to ma przez pare minut podwyzszone obroty i opdrazu jakby sie ssanie zamkło i gaśnie lub spadająmocno obroty ze czesie cała budą.Robi też tak jak jest ciepły raz trzyma obroty równy 1000 rusze kawałek stane i ma 500 lub nawet gaśnie co to może być ważne jest to że robi tak samo na gazie i na benzynie moc ma jak diabli idzie jak tzreba tylko z obrotami fiksuje pomocy
mam też scirocco z tym samym silnikiem od 7 lat nim smigam i dotej pory nic takiego mi nie zrobiło.

: pn paź 09, 2006 23:15
autor: Paweł Marek
Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.

: pn paź 09, 2006 23:29
autor: Przemo_87
Widze ze masz takie same problemy co ja :wink: Masz jakies wycieki na gazniku??

: pn paź 09, 2006 23:33
autor: nikos3011
Paweł Marek pisze:Bo masz skomplikowany gaźnik 2E2. Dużo tam jest rzeczy które mogły sie zepsuć i dać takie objawy. Najpierw sprawdź wszystkie wężyki szczelność wspomagania hamulców i szczelność podstawki gaźnika. A w ogole wpisz sobie w gogle "niedomagania Pierburg 2E2 i cała instrukcje sprawdzania dostaniesz.
MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW

: wt paź 10, 2006 16:19
autor: Paweł Marek
nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2

: wt paź 10, 2006 16:52
autor: bomberxl
Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.

: wt paź 10, 2006 18:47
autor: Przemo_87
bomberxl pisze:Sprawdzić wypada przede wszystkim podstawę pod gaźnikiem.Miałem dokładnie to samo i właśnie na gazie i na benz.Ciągnął lewe powietrze.
Dobrze piszesz,nalezy sprawdzic podstawe pod gaznikiem :wink: Jak cos mam na sprzedaż podstawe pod gaznik o numerze 050 129 761c. Postaram jutro dołaczyć zdjecie :wink:

: wt paź 10, 2006 18:48
autor: Paweł Marek
Ja_Sha_Taan pisze:ja mam takie same szopki z moim polo
Nie skorzystasz bo masz auto z zupełnie innym układem zasilania czyli wtryskiem paliwa. Załóż nowy temat, podaj w nim markę pojazdu, typ silnika (nie wystarczy że w profilu masz to napsane)

: wt paź 10, 2006 19:26
autor: bomberxl
nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
Później obejrzyj świeczki,kabelki i takie tam kopułkę i palec.
Coś więcej może sie napisze wtedy. :bigok:

: wt paź 10, 2006 19:44
autor: Paweł Marek
bomberxl pisze:nikos3011 sprawdź w końcu podstawę gaźnika(dobra jest pianka nawet do golenia),ale zaraz pewnie ktoś będzie się nabijał.......
ja pierwszy. Polecam wyłącznie dezodorant marki "Brutal".

: wt paź 10, 2006 21:41
autor: nikos3011
Paweł Marek pisze:
nikos3011 pisze:MAM PIERBURGA 2E A NIE 2E2 TO DWA RÓŻNE NIEMAM WYCIEKÓW
mylisz się, nie ma takiego gaźnika 2E. To tylko pierwszy człon nazwy
Jeśli masz w 1.8 orygialny gaźnik to jest to 2E2
na 100% jest 2e sprawdzałem jeszcze dziś w scirocco mam taki sam tez jest 2e

: wt paź 10, 2006 21:58
autor: Paweł Marek
Ale jesteś uparty :)
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3

możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.

: wt paź 10, 2006 22:01
autor: nikos3011
Paweł Marek pisze:Ale jesteś uparty :)
na korpusie gaźnika po stronie pasażera masz owszem napisane 2E, ale jak zerkniesz ciut wyżej i w tył to masz tam wybite małymi cyferkami numerki. I dopiero po nich poznasz jaki to gaźnik porównując z serwisówką.
W dwójkach 1,8 był tylko 2E2, w 1,6 2EE lub 2e2, w 1,3 2E3. (takie sa 3 rodzaje w sumie czyli 2E2, 2EE, i 2E3

możesz mieć takie numerki:
0271259015 to jest silnik GU
lub 0271259015Q i to jest z silnika RH
Nieco inne sa końcówki oznaczeń (litera na końcu numeru) w automatach.
Czyli 2E to powiedzmy typ gaźnika, a kolejny znak oznacza podtyp.
ok a czy na ten kolektor moge osadzic jakis mniej zakrecony gaznik łatwiejszy w obsłudze bez wiekszych przerubek??