[MK3] Odcięcie pompy paliwa - proszę o info

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Domel81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:45
Lokalizacja: P-n

[MK3] Odcięcie pompy paliwa - proszę o info

Post autor: Domel81 » pn paź 09, 2006 12:07

Witam,

Kumpel chce w swoim golfiku (MK3) zrobić odcięcie pompy paliwa.
Sądze, że jest to lepszy sposób na zabezpieczenie auta niż oklepane odcięcie zapłonu.
Jeśli się myle to poprawcie mnie.

Ale do rzeczy...

Gdzie idą kable od popy...
Czy wymagany jest jakiś bezpiecznik przy podlaczeniu wyłacznika...
Dzieki za wszelkie info...
Jak by co to na PW piszcie.... żeby nie było


Pozdro


PS. Do Moderatora - czy nie łatwiej jest wysłac PW z prośbą o dopisanie tych kilku literek w temacie ?

PSII. Do kolegi, który opowiedział na mój post - proszę jeszcze raz o info, które to kable sa od pompy.



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Odcięcie pompy.

Post autor: Andrzej1 » pn paź 09, 2006 12:28

Witam.
Ja do przewodów z pompy dostałem się przez bagażnik.Były cztery.Poprzez próbę
wybrałem przewód ,którym płynął prąd jeśli dobrze pamiętam jakieś 15 -20 mA,było
to sterowanie pompą.Przeciąlem go.Przewód podwójny wplotłem w wiązkę która
idzie lewą stroną do przodu.Przewody wprowadziłem w przednie lewe drzwi,tam mam
wyłącznik.Jedna pozycja pompa pracuje a w drugiej pompa nie pracuje a załącza
się syrena alarmowa.
Pozdrawiam.Andrzej.



Domel81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:45
Lokalizacja: P-n

Re: Odcięcie pompy.

Post autor: Domel81 » pn paź 09, 2006 12:35

Andrzej1 pisze:Witam.
Ja do przewodów z pompy dostałem się przez bagażnik.Były cztery.Poprzez próbę
wybrałem przewód ,którym płynął prąd jeśli dobrze pamiętam jakieś 15 -20 mA,było
to sterowanie pompą.Przeciąlem go.Przewód podwójny wplotłem w wiązkę która
idzie lewą stroną do przodu.Przewody wprowadziłem w przednie lewe drzwi,tam mam
wyłącznik.Jedna pozycja pompa pracuje a w drugiej pompa nie pracuje a załącza
się syrena alarmowa.
Pozdrawiam.Andrzej.

A jaki kolor tego kabla?
I z której strony w bagazniku są kable?

Pozdro



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Odcięcie paliwa.

Post autor: Andrzej1 » pn paź 09, 2006 12:53

W bagażniku pod płytą jest klapką,pod klapką.Koloru nie pamiętam.Andrzej.
P.S.Klapka z prawej strony.



Robbie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw paź 05, 2006 12:54
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Robbie » pn paź 09, 2006 14:18

Gruby przewód 2-kolorowy czerwony z jasnymi kreskami, powinien być pierwszy z lewej. Końcówki przewodów trzeba zalutować, na to miedziane złączki, owinąć taśmą izolacyjną. Kabel minimalnie 0.75 mm - wielożyłowy!



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pn paź 09, 2006 15:13

czerwono-żółty

[ Dodano: 09 Paź 2006 15:14 ]
czerwono-żółty w bagażniku po prawej stronie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 09, 2006 16:27

Przewód idzie koło lewego progu od skrzynki bezpieczników w tył auta (przynajmniej w Vento, sądzę że w Golfie tak samo), tam najłatwiej można go przeciąć, dolutować do końców dwa kable i doprowadzić je do włącznika który schowasz gdzie chcesz.

[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:30 pm ]
Ten układ ma już swój bezpiecznik, dodatkowego zakładać nie trzeba.

[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:33 pm ]
Tekst Andrzeja1 tyczy sie RP bo ma dwie pomy paliwowe, w trójce jest jedna więc prostsza sprawa.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pn paź 09, 2006 19:23

Paweł Marek pisze:Tekst Andrzeja1 tyczy sie RP bo ma dwie pomy paliwowe, w trójce jest jedna więc prostsza sprawa.
tylko w RP nalezy odciac ta pod spodem auta. Bez tej w zbiorniku tez odpali.



Domel81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 29, 2006 10:45
Lokalizacja: P-n

Post autor: Domel81 » śr paź 11, 2006 08:52

Dzieki za info, w weekend pewnei będiemy grzebać przy aucie... jak by co to będę pytał...


Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości