[MK3] Odcięcie pompy paliwa - proszę o info
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Odcięcie pompy paliwa - proszę o info
Witam,
Kumpel chce w swoim golfiku (MK3) zrobić odcięcie pompy paliwa.
Sądze, że jest to lepszy sposób na zabezpieczenie auta niż oklepane odcięcie zapłonu.
Jeśli się myle to poprawcie mnie.
Ale do rzeczy...
Gdzie idą kable od popy...
Czy wymagany jest jakiś bezpiecznik przy podlaczeniu wyłacznika...
Dzieki za wszelkie info...
Jak by co to na PW piszcie.... żeby nie było
Pozdro
PS. Do Moderatora - czy nie łatwiej jest wysłac PW z prośbą o dopisanie tych kilku literek w temacie ?
PSII. Do kolegi, który opowiedział na mój post - proszę jeszcze raz o info, które to kable sa od pompy.
Kumpel chce w swoim golfiku (MK3) zrobić odcięcie pompy paliwa.
Sądze, że jest to lepszy sposób na zabezpieczenie auta niż oklepane odcięcie zapłonu.
Jeśli się myle to poprawcie mnie.
Ale do rzeczy...
Gdzie idą kable od popy...
Czy wymagany jest jakiś bezpiecznik przy podlaczeniu wyłacznika...
Dzieki za wszelkie info...
Jak by co to na PW piszcie.... żeby nie było
Pozdro
PS. Do Moderatora - czy nie łatwiej jest wysłac PW z prośbą o dopisanie tych kilku literek w temacie ?
PSII. Do kolegi, który opowiedział na mój post - proszę jeszcze raz o info, które to kable sa od pompy.
Odcięcie pompy.
Witam.
Ja do przewodów z pompy dostałem się przez bagażnik.Były cztery.Poprzez próbę
wybrałem przewód ,którym płynął prąd jeśli dobrze pamiętam jakieś 15 -20 mA,było
to sterowanie pompą.Przeciąlem go.Przewód podwójny wplotłem w wiązkę która
idzie lewą stroną do przodu.Przewody wprowadziłem w przednie lewe drzwi,tam mam
wyłącznik.Jedna pozycja pompa pracuje a w drugiej pompa nie pracuje a załącza
się syrena alarmowa.
Pozdrawiam.Andrzej.
Ja do przewodów z pompy dostałem się przez bagażnik.Były cztery.Poprzez próbę
wybrałem przewód ,którym płynął prąd jeśli dobrze pamiętam jakieś 15 -20 mA,było
to sterowanie pompą.Przeciąlem go.Przewód podwójny wplotłem w wiązkę która
idzie lewą stroną do przodu.Przewody wprowadziłem w przednie lewe drzwi,tam mam
wyłącznik.Jedna pozycja pompa pracuje a w drugiej pompa nie pracuje a załącza
się syrena alarmowa.
Pozdrawiam.Andrzej.
Re: Odcięcie pompy.
Andrzej1 pisze:Witam.
Ja do przewodów z pompy dostałem się przez bagażnik.Były cztery.Poprzez próbę
wybrałem przewód ,którym płynął prąd jeśli dobrze pamiętam jakieś 15 -20 mA,było
to sterowanie pompą.Przeciąlem go.Przewód podwójny wplotłem w wiązkę która
idzie lewą stroną do przodu.Przewody wprowadziłem w przednie lewe drzwi,tam mam
wyłącznik.Jedna pozycja pompa pracuje a w drugiej pompa nie pracuje a załącza
się syrena alarmowa.
Pozdrawiam.Andrzej.
A jaki kolor tego kabla?
I z której strony w bagazniku są kable?
Pozdro
Odcięcie paliwa.
W bagażniku pod płytą jest klapką,pod klapką.Koloru nie pamiętam.Andrzej.
P.S.Klapka z prawej strony.
P.S.Klapka z prawej strony.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przewód idzie koło lewego progu od skrzynki bezpieczników w tył auta (przynajmniej w Vento, sądzę że w Golfie tak samo), tam najłatwiej można go przeciąć, dolutować do końców dwa kable i doprowadzić je do włącznika który schowasz gdzie chcesz.
[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:30 pm ]
Ten układ ma już swój bezpiecznik, dodatkowego zakładać nie trzeba.
[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:33 pm ]
Tekst Andrzeja1 tyczy sie RP bo ma dwie pomy paliwowe, w trójce jest jedna więc prostsza sprawa.
[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:30 pm ]
Ten układ ma już swój bezpiecznik, dodatkowego zakładać nie trzeba.
[ Dodano: Pon Paź 09, 2006 4:33 pm ]
Tekst Andrzeja1 tyczy sie RP bo ma dwie pomy paliwowe, w trójce jest jedna więc prostsza sprawa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 135 gości