[mk3] kilka objawow na raz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

[mk3] kilka objawow na raz

Post autor: exec » ndz paź 08, 2006 16:04

Pewnego dnia jadac do pracy golfik zaczal mi sie dlawic jakby ktos na zlosc co sekunde na sekunde odcinal mi paliwo no i tak mi caly czas szarpal jak jechalem ale do warsztatu dojechalem tam popatrzyli i mowia - palec i kopulka - ok wymienilem palec i kopulke bo kable byly dobre przy okazji wymienilem filtr paliwa.

szarpanie zniknelo ale teraz dzieje sie tak: odpalam samochod obroty idealne ok 1000 (na ssaniu) i jak go zostawie to spadaja do regulaminowych 750-800 ale jak juz lekko gdzies rusze to obroty spadaja o polowe. Jak jade to jest wszystko ok ale jak wrzuce na luz (lub wcisne sprzeglo) i nie bede gazowal to obroty sa o polowe za niskie (450 ok.) Najdziwniejsze jest to ze ze trzy razy zdarzylo mi sie ze obroty po wrzuceniu na luz nie spadly do 450 tylko do normalnych 800 a przy nastepnych swiatlach juz znowu byly 450. Teraz to juz praktycznie zawsze spadaja do tych 450 a jak silnik zimny to nawet do 300 ze czasem to mi az zgasnie.

Co moze byc przyczyna? Swiec nie wymienialem ale one chyba takich rzeczy by nie powodowaly a podejrzewam ze to elektryka.

Acha raz zauwazylem takie cos - odpalam silnik (zimny) obroty w normie i tak na postoju dla sprawdzenia przygazowalem lekko tak zeby obroty wzrosly do 2500 puscilem gaz a wskazowka obrotomierza na chwile sie zatrzymala na 2500 a potem silnik prychnal i wskazowka blyskawicznie spadla na 450 obrotow. (tak jakby silnik westchnal :grin: )

z gory dzieki za odpowiedz :okej:



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » ndz paź 08, 2006 17:11

byc moze przewodny WN albo zle ustawiony zaplon.


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn paź 09, 2006 10:26

exec, obecne twoje objasw wskazują na jakąś awarię przepustnicy lub silniczka krokowego


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
exec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 246
Rejestracja: pt sty 20, 2006 23:50
Lokalizacja: wilczyce/wroclaw

Post autor: exec » pn paź 09, 2006 15:44

a jest jakas szansa sprawdzenia przepustnicy samemu czy jechac do mechanika z tym?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt paź 10, 2006 18:36

exec pisze:a jest jakas szansa sprawdzenia przepustnicy samemu czy jechac do mechanika z tym?
Możesz podpiąc pod kompa, możesz też robić to samemu multimetrem jak masz zacięcie elektryka


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 159 gości