Strona 1 z 1

[mk2] co jest nizej przod czy tyl?

: czw paź 05, 2006 22:10
autor: wojtek_sari
zmieniam zwieche i nie wiem szczerze co jest wyzej? Na zdrowy rozum przod powienen byc nizej a tyl wyzej bo jak siadzie 5 osob to bedzie tarlo;/mysle nad -80/-60 lub -60/-40 pozdro i dzieki za podpowiedzi

: czw paź 05, 2006 22:18
autor: juby
wojtek_sari, to czy będzie tarło to raczej zależy od twardości sprężyn, et felgi profilu opony. Możesz założyć np 16" i obnizysz 4 cm i będzie koło tarło o nadkole. A jak założysz 13" i nawet -80mm z tyłu to nie będzie tarło. Tylko jak wrzucisz -60 z tyłu to bardziej trzeba się obawiać studzienek i progów zwalniających. Generalnie -40/-40 jest już fajnym obniżeniem. -60 moim zdaniem z szerokim zdesiem i szeroką dokładką stanowczo za nisko na nasze tak zwane drogi.

: czw paź 05, 2006 22:19
autor: harrygo1
wojtek_sari pisze:Na zdrowy rozum przod powienen byc nizej a tyl wyzej
no bo tak jest jak napisałeś
80/60 na naszych cudownych drogach :panna:

: czw paź 05, 2006 22:22
autor: wojtek_sari
Panowie ale ten efekt;) ale trzeba myslec o jezdzie a nie o wygladzie -60/-40 wydaje mi sie najbardziej znosna juby, mam waskie zdesie i nie mam dokladki i tak napewno zostanie pozdro:]

: czw paź 05, 2006 22:28
autor: koonrad
harrygo1 pisze:80/60 na naszych cudownych drogach
to by przypominało jazde wozem drabiniastym po "kocich łbach", szkoda auta i...zdrowia

: pt paź 06, 2006 09:29
autor: organista18
witam. ja jeździłem pól roku na obniżonym zawieszeniu,nie wiem dkładnie jakim ale wszedzie chaczyłem i auto było twarde jak... mianowicie po pół roku musiałem wymieniac całe zawieszenie...swożnie, gumy itd. teraz zalożyłem fabryczne i jest OK. co prawda tego efektu juz nie ma, ale uważam ze komfort jazdy jest ważniejszy. Pozdrawiam :grin:

: pt paź 06, 2006 14:28
autor: juby
wojtek_sari pisze:mam waskie zdesie i nie mam dokladki i tak napewno zostanie
Wiesz co. Możesz założyć taką glebe, później jeszcze zostaje możliwość regulacji na tależykach. Z tego co pamiętam Supersport ma tależyli -15mm więc jak będzie za wysoko coś można jeszcz później obnizyć