Strona 1 z 3
[ mk2 ] Co to za silnik??
: czw paź 05, 2006 19:55
autor: Direct
szukam pomocy!!
Posiadam Golfa mk2 1.3 (1990r) na silniku widnieje opis HZ, a nigdzie nie moge znaleźć dokumentacji na ten temat. Silnik zasilany jest dwu-gardzielowym gaźnikiem. Po prostu chce wiedziec co to za silnik i ile ma KM.
Problem jest takze z wersja..lakier jest oryginalny (czerwony).Przez całe autko przebiegaja dwa malutkie biale paski a na tyle przed lampami jest napis "Koster Design" Co to za wersja!! Jak na 1.3 zamiast zegara ma obrotomież!!! Co to wogóle za cudo?!
: czw paź 05, 2006 19:59
autor: jaszczur
Direct, tu masz link wszystko jest opisane
http://www.vwgolf.pl/?page_id=172
: czw paź 05, 2006 20:01
autor: Grzesiekk1982
Usunęli Ci posta?
Przedtem Jaszczur Ci napisał, ja tylko uzupełniłem (tam było więcej). Jest to silnik 1043 ccm. Moc ma mieć w Golfie 33 kW a w Jettce 37 kW, Gaźnik weber 32 TLA.
: czw paź 05, 2006 20:09
autor: Direct
Wielkie dzieki...ale
we wszystkich papierach od autka ma napisane ze jest to 1.3 Wiem ,że opisy nie kłamia ale jest mi ciezko uwieżyć że mam tylko 1.0
A wiecie cos na temat tej wersji ("Koster Design")
: czw paź 05, 2006 20:14
autor: barteKKK03
A wiecie cos na temat tej wersji ("Koster Design")
Mi sie wydaje ze takiej wersji nie było, tylko ktos zeby dowartosciowac sobie auto dorobił naklejke "Koster Design" i tak jak troche dedukuje "koster" nick ,ksywka cos takiego a "design" to chyba wiadomo
: czw paź 05, 2006 20:15
autor: pszczyna
Ciekawe ten silnik w katalogu IFO-TECH wystepuje tylko w POLO
: czw paź 05, 2006 20:22
autor: Direct
Jest pena nieścislość w tej nazwie.. " Koster " gdyż zamiast o jest takie male niemieckie o z dwoma kropkami nad soba.Byłem na badaniu lakieru i lakier jest oryginalny (jak określił fachowiec ) i powiedziano mi ze te paski przez bok i ten napis to jedna calosc i jest to pod jakąś warstwa lakieru i dlatego musiało to wyjść z fabryki.
: czw paź 05, 2006 20:32
autor: barteKKK03
Przeszukałem Google i trafiłem na to:
http://blog.rebang.com/?p=602 a np na stronce
http://www.doppel-wobber.de/ nie ma tej edycji
: czw paź 05, 2006 20:48
autor: Direct
Najlepiej bedzie jak jutro wysle zdjecia!!
Teraz to juz z coraz mniejszym uśmiechem podchodze do tego autka
No to zaczne od wymiany silnika..czy jest taki silnik z gamy 1.3 ktory mozecie polecic i nie bedzie klopotow z wymiana!! dziwne jest jeszcze to ze on ma katalizator?! W jakich granicach cenowych sie to zmieści.Skad wziaść silnik??
: czw paź 05, 2006 20:52
autor: barteKKK03
Najlepiej bedzie jak jutro wysle zdjecia!!
Dokładnie, porób fotki jakis charakterystycznych elementów..
Direct pisze:Skad wziaść silnik??
Czesto ludzie sprzedaja fałeje na czesci i mozna wyrawac tanio komplet do swapu ,tylko czy teraz to sie opłaca ,jakis dobry silnik z osprzetem i innymi pierdołami ~1500 i do tego robocizna ,wiec sporo i według mnie nie opłacalne
: czw paź 05, 2006 20:56
autor: Woski
i co to niby jest wg ciebie??
: czw paź 05, 2006 20:57
autor: barteKKK03
Everwhite pisze:
i co to niby jest wg ciebie??
O to nie ten link
zaraz poszukam tego własciwego
: czw paź 05, 2006 21:04
autor: Direct
A byłbym zapomnial...dziwne jest jeszcze to że ten silnik ma popychacze kielichowe ( w dokumentacji HZ ma zwykłe !!! ),posiada katalizator.Jak kupowalem różne cześci to zawsze do 1.3 i wszystkie pasowaly!!! (pompa wody , pasek , filtr oleju ,świece ,filtr powietrza , uszczelniacze na walek rozrządu , cześci do aparatu zapłonowego i inne ) Dlatego zawsze byłem przekonany że to 1.3 !!! Dopiero gdy przejechałem sieę Golfem kolegi zobaczyłem różnice i wtedy zaczeły się watpliwości.
: czw paź 05, 2006 21:44
autor: Grzesiekk1982
barteKKK03 pisze:Ciekawe ten silnik w katalogu IFO-TECH wystepuje tylko w POLO
Dziwne, ja mam to samo i jest Golf i Jetta