[MK4] konserwacja auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mario430
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[MK4] konserwacja auta

Post autor: Mario430 » czw paź 05, 2006 14:03

Witam wszystkich serdecznie!
Krótkie pytanie. Czy ma sens konserwacja podwozia, profili zamkniętych, itd. mk4 z 2002r.? Słyszałem już takie wiele sprzecznych opinii na ten temat, że głowa boli. Jeśli uważacie, że tak, to doradźcie jakimi środkami najlepiej to robić.
Z góry dziękuję za pomoc i opinie.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony czw paź 05, 2006 19:41 przez Mario430, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » czw paź 05, 2006 14:05

Jak nie zrobisz konserwacji to się nic nie stanie - fabryczna wystarczy jak auto nie było bite. A jak ją zrobisz to też autu nie zaszkodzisz...
Więc według mnie to jest tak jak w reklamie: "jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać"

[ Dodano: Czw Paź 05, 2006 14:07 ]
Mario430 pisze:Jeśli uważacie, że tak, to doradźcie jakimi środkami najlepiej to robić.
Ale jak już chcesz zrobić konserwacje to nigdy samemu - no chyba że masz myjkę wysokociśnieniową i agregat aby wszystkie profile zamknięte dokładnie objechać i jeszcze troszkę cierpliwości bo trochę auta trzeba rozebrać.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Mario430
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:34
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Mario430 » czw paź 05, 2006 15:51

Dziękuję za poradę, autko nie było bite.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw paź 05, 2006 16:35

Zbędna! Twój Golf posiada oryginalną konserwę, którą tylko niepotrzebnie zakitujesz tanim BITEXEM



maryjan112
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 08:40
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: maryjan112 » czw paź 05, 2006 22:49

Co do rocznika auta to Kolega ma racje.
Oryginalne zabezpieczenia są pewnie najlepsze.
Profili bym raczej nie ruszał. No chyba że ktoś zorientowany by umiał mnie przekonać argumentami nie do zbicia.
Umył bym tylko porządnie autko od spodu i dokładnie je obejrzał. Jeśli oryginalne zabezpieczanie jest nieuszkodzone (kamienie, korzenie itp) to poco grzebać? No chyba że ewidentnie auto jest gdzieś od spodu przytarte to grzech je tak zostawić. (guma Boll jest chyba w porządku do takich rzeczy)
To wszystko pod warunkiem że auto jest bezywpadkowe. Jeśli jednak nie, to wtedy zwróciłbym szczególną uwagę na elementy wymienione lub "po reanimacji".

Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 314 gości