[MK3] Mała moc w 1,8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[MK3] Mała moc w 1,8 ABS

Post autor: rav0910 » wt paź 03, 2006 20:26

Mam potęzny problem i nie wiem co zrobic, mianowicie ma silnik ABS 1,8 90KM. Niestety wogole nie czuć w nim tej mocy!!! Juz kiedys pisałem o tym ale nic ciekawego nikt mi nie powiedział. Wydaje mi sei, że przy 90KM powinien ładnie się zbierac a on spali troche gumy i dalej jakbym ciagnał za soba camping. Totalnie słaby. A jak jeszcze mam z 2 pasazerów to juz zupełnie. Wymieniłem w nim swiece na ngk, przewody, palec i kopułka beru, nic nie pomogło. bierze mi troche oleju i przy odpalaniu kopci na niebiesko. ale jak kiedys zrobiłem restart kompa to przez jeden dzien nie kopcił dopiero nastepnego dnia rano pojawiła sie chmura niebieska. Szczerze mówiąc zastanawiam sie nad zmiana samochodu ale żal mi go sprzedawać bo sporo juz w niego włozyłem, lecz juz poprostu rece mi opadaja na ten brak mocy. moze mi ktoś cos konkretnego doradzi?


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

szuler
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt cze 30, 2006 18:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: szuler » wt paź 03, 2006 20:28

Startuj na hamownię - w Wawie to coś ok 100 PLN

Będziesz wiedział czy coś nie tak, czy ten typ tak ma

pozdr!



aegiss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: śr cze 14, 2006 09:35
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: aegiss » wt paź 03, 2006 20:37

rav0910 pisze:bierze mi troche oleju i przy odpalaniu kopci na niebiesko. ale jak kiedys zrobiłem restart kompa to przez jeden dzien nie kopcił dopiero nastepnego dnia rano pojawiła sie chmura niebieska.
uszczelniacze zaworów do wymiany+uszczelka pod kopułka zaworów (zapłaciłem 160 zeta z robocizna), wczesniej przy ruszaniu autko potrzebowało jakby wiecej gazu do ruszenia z miejsca(teraz ładnie zaczyna sie zbierac z 2000- 2500 obrotów), w czasie jazdy nie wyczuwam zbytniej róznicy mocy (przedtem - teraz), 180km/h wiecej nie da rady :)


Nie pytaj próżno,bo nikt sie nie dowie.Jaki nam koniec szykują bogowie.

jojo204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: sob lut 04, 2006 13:45
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: jojo204 » wt paź 03, 2006 20:50

witam umnie przy tym samym silniczku sa podobne problemy dzisiaj jezdzilem fabia ojca ma w niej silnik 1,4MPI i zwija sie ona o niebo lepiej od mojego golfa mimo pojemnosci 1,8 i 90 kucy dadam ze slechac u mnie jakis dziwny szum podczas jazdy kiedy sie zatrzymam i wcisne sprzeglo szum ustaje :( odnosze wrazenie jakby obroty rosly mi szybciej od predkosci mam do was pytanie co to moze byc??



zbycho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: czw lis 24, 2005 11:43
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zbycho » wt paź 03, 2006 21:16

jojo204 pisze:odnosze wrazenie jakby obroty rosly mi szybciej od predkosci mam do was pytanie co to moze byc??
W golfa z tym silnikiem jest dośc krótka skrzynia stąd Twoje wrażenia


VW jest Bogiem, GLOF nałogiem, PRĘDKOŚĆ zabawą, a SZCZĘŚCIE podstawą!!!
[ bo inaczej to srogie mandaty czekają ;) ]

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » wt paź 03, 2006 22:46

jojo204 pisze:jakis dziwny szum podczas jazdy kiedy sie zatrzymam i wcisne sprzeglo szum ustaje
jesli szumi na postoju a po wcisnieciu sprzegla juz nei to znaczy ze pada lozysko w skrzyni, mialem to w mk2 buczalo do puki nie wcisnolem sprzegla do sie z tym jezdzic ja jezdzilem tak 2 lata dopuki go nei sprzedalem


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt paź 03, 2006 23:47

odnosze wrazenie jakby obroty rosly mi szybciej od predkosci mam do was pytanie co to moze byc??
sprzeglo



rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rav0910 » śr paź 04, 2006 15:45

aegiss pisze:uszczelniacze zaworów do wymiany+uszczelka pod kopułka zaworów
Tak własnie myslalem, ale jak zrestartowałem kompa to nie kopcił, wiec moze najpierw pojade i ustawie zapłon, jak nic nie pomoze to zabiore sie za uszczelniacze.


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości