1G11L2 MK II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kossof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 20, 2004 23:26
Lokalizacja: Warszawa

1G11L2 MK II

Post autor: Kossof » czw lut 03, 2005 14:24

Witam mam problem. Sprowadziłem sobie MK II 1.6 D 89 r. I numer na silniku dość mocno skorodował. Z tyłu przy kole zapasowym jest naklejka gdzie jest vin WVWZZZ1GZKW532507 i jakis numer : 1G11L2. Czy to jest może numer silnika ??? Czy taki krótki 6 cyferek ?

Aha i czy wersja Manhattan oznaczała obnizone zawieszenie i kubełkowe fotele ? Bo takie mam. trochę to dziwne w 1.6 D bez turbinki.

Bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: 1G11L2 MK II

Post autor: Borys » czw lut 03, 2005 14:46

Kossof pisze:Witam mam problem. Sprowadziłem sobie MK II 1.6 D 89 r. I numer na silniku dość mocno skorodował. Z tyłu przy kole zapasowym jest naklejka gdzie jest vin WVWZZZ1GZKW532507 i jakis numer : 1G11L2. Czy to jest może numer silnika ??? Czy taki krótki 6 cyferek ?

Aha i czy wersja Manhattan oznaczała obnizone zawieszenie i kubełkowe fotele ? Bo takie mam. trochę to dziwne w 1.6 D bez turbinki.

Bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
w MKII numer to 2 literlki i 6 cyferek

na wyklejce w bagazniku jest tylko oznaczenie silnika czyli 2 literki


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
longer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 23, 2004 18:23
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: longer » czw lut 03, 2005 14:49

Manhattan 88-92 oferowany zarówno w wersji 3-drzwiowej, silniki MH (54PS), NZ (55ps), PN (70PS), RF (72PS), EZ (75PS), RH (85PS), GX (90PS), RP (90PS), GU (90PS), oraz diesle: JP (54PS), MF (70PS), opcjonalnie automat, koła stalowe 14x6", opony 185/60/14, szyby barwione na zielono, 4-ramienna kierownica, konsola środkowa z zapalniczką i popielniczką, zegarek kwarcowy, komputer pokładowy, szara tapicerka, lusterko w osłonie przeciwsłonecznej pasażera, wycieraczki z funkcją pracy przerywanej,



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 03, 2005 14:50

Czesć

1G11L2 to typ handlowy:

Golf/2, Jetta/2 89

rok modelowy: 1989

Silnik: JP diesel

Skrzynia: 4S


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Kossof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 20, 2004 23:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kossof » czw lut 03, 2005 17:35

Hmmm No to powiem wam koledzy, że ja już mam ten numer wpisany w przegląd. Bo diagnosta na przeglądzie stwierdził, że to napewno numer silnika :grin:
Zresztą i tak w nowych dowodach nie wpisują juz numerów silnika.

A jesli chodzi o Manhattan to mam szarą tapicerkę, zapalniczkę w konsoli itd, ale komputera nie mam. Zegarka kwarcowego też nie mam. Może to był jakiś private tuning :jezor:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lut 03, 2005 17:56

W dowodzie nie, ale w karcie pojazdu i owszem - na Twoim miejscu bym się zastanowił czy tego nie prostować.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Kossof
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn gru 20, 2004 23:26
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kossof » czw lut 03, 2005 21:37

Pewnie masz racje ! Ale ja jak wiesz i tak zostaję przy swoim MK 3 1 Z. A Manhattan pójdzie sobie w obieg. Przyszły właściciel sobie juz niech prostuje. Ja i tak mam już dość załatwiania formalności :green_fuck:
A czy wiesz, że zmieniłem napinacz a i tak mam dziwne dźwięki ...\
Pewnie to ten tłumik drgań na kole zamachowym.

Pozdrawiam :)))



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt lut 04, 2005 00:20

Tak, już czytałem na TDI, i Ci odpowiedizałem :grin:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 142 gości