Strona 1 z 1

[mk3 GT] glosna praca wydechu - seryjnego

: sob wrz 30, 2006 08:12
autor: falla_x
witam zmienilem ostatnio tlumi koncowy zaraz po kupinie auta i jakie bylo moje zdziwienei jak ten tlumik zaczol buczec glosniej niz ten ktorego wywalilem , ten orginal co go wymienialem byl pusty w srodku leciutki , a ten co kupilem ciezki i wydawac by sie moglo ze bedzie lepiej tlumil , ale po tej wymianie tlumika zauwarzylem dziwny obiaw ktorego wczesnie "chyba nie bylo " mianowice kolo katalizatora i tej plecionki lacznika elastycznego jak po lewej stronie od silnika patrzac jest osmolona ta aluminiowa blacha zaro odporna nie wiem czy to bylo ale raczej nei bo bym to zauwarzyl co to morze byc ?? ruszalem katem ale jakis wiekszych luzow wyczowalnych nei ma wiec moze ten dziwiek dobywa z okolic kata skor tam ejst osmolone wszystko ?? czy to moze katalizator rozgrzewajac sie powoduje takie zaczernienei ?? ale to tylko z lewej strony ??

: sob wrz 30, 2006 08:38
autor: T.O.B.I.
musisz sprawdzic na kanale czy nie masz przedmuchow w okolicach tego osmalonego miejsca, odplic auto i reka przesuwajac w okolicach tego osmalonego, moglo sie zrobic tak ze po zalozeniu nowego tlumika zwiekszyl sie opor gazow i przedmuchalo zlacze elastyczne

: sob wrz 30, 2006 08:40
autor: miś fazi
ja w swoim tak samo 1,8 ADZwymieniłem środkowy i końcowy i tak samo zaczoł chodzić głośno wnerwiłem sie i po 2 miesiącach kupiłem następny bo gość powiedział mi ze tak teraz robią prywaciarze i ten co kupiłem tak samo głośno chodzi , chyba sie wnerwie i kupie orginalny , tylko nie wiem ile kosztuje i one chyba fabrycznie są robione w całości tak ze jak chcesz wymienić to trzeba zdejmować tylną belke , bo jak zdejmowałem orginał to musiałem go rozcinać

: sob wrz 30, 2006 12:22
autor: falla_x
musze podjechac na kanal i srawdzic jak to wyglada jak ostatnio sprawdzalem to reka nei wyczowam jakis przedmuchow ale skas sie biora te osmolenia jak by byl szczelny nie bylo by czegos takiego ?? a jak by poszla ta zlaczka elasyczna to jakie objawy sa?? powiem tak najwiecej halasu jest przy 100km/h jak jade 120 juz sie zaczyna wyciszac , a na postoju jak dodaje gazu to z ostatniego tlumika nie ma ciaglego dziwieku tylko wydobywa sie takie pierdzenie jak zchodzi z obrotów , moze wymienie ta elastyczna zlaczke ?? jakiej wielkosci jest ona w mk3 ?? , tez tak sobie mysle ze skoro wymienilme ostatni to moze i srodkowy by wymienic moze srodkowy tez pusty w srosku sam nie wiem

: ndz paź 01, 2006 21:34
autor: vvalker_mk2
Witam !

Nie koniecznie musi być przedmuch na rurach. Ja miałem podobną akcje jak wydmuchało mi uszczelke przy kolektorze wydechowym przy głowicy. Jak schodził z obrotów zaciągał sobie lewe powietrze na kolektorze i buczał.

: pn paź 02, 2006 11:29
autor: falla_x
vvalker_mk2 pisze:Witam !

Nie koniecznie musi być przedmuch na rurach. Ja miałem podobną akcje jak wydmuchało mi uszczelke przy kolektorze wydechowym przy głowicy. Jak schodził z obrotów zaciągał sobie lewe powietrze na kolektorze i buczał.
a jak to sprawdzic czy wydmuchnelo ta uszczelke ?? czy dalo by sie to samemu naprawic i czy duzo z tym robory ??

: pn paź 02, 2006 20:42
autor: vvalker_mk2
Najprościej sprawdzić na kanale. Jeśli wydmuchało na kolektorze bedzie widać złote okopcenie w okolicach kolektora. Niewiem jak w mk3 u mnie w mk2 zajeło mi to pare dobrych godzin zanim udało się odkręcić kolektor wydechowy. Jeśli to bedzię uszczelka pod kolektorem, wybieraj w sklepie taką która ma pełne okucie z blachy. Mi gościu w sklepie chciał wcisnąć taką co miała tylko wokół otworów okucia, ale nie chciałem bo licho to wyglądało. Najlepiej jednak jak zrobisz tak jak koledzy wyżej napisali. odpalić autko i zbadać cały wydech od początku do końca na kanale.

Powodzenia i pozdrawiam

: pn paź 02, 2006 20:47
autor: falla_x
no raczej bez kanalu nie da rady :) akurat mam swoj wlasny kanali ni musze sie nikogo prosic o przysluge wiec jak bede mial chcilke wejde pod auto i bede lazil z zapalliniczka i szukal nieszczelnosci :))