Strona 1 z 2

szarpanie silnika

: pt wrz 29, 2006 00:34
autor: kowal20
Jak dodam gazu to silnik tak szarpnie najszesciej jak schodzi z obrotow to tak nim zatrzecie i przy jezdzie jest tez to widoczne , jak przyspieszam to widac po wskazowce obrotomierza ze szarpie bo ta wskazowka nie rowno idzie a poza tym czuc to wogole jak sie jedzie takie poszarpywanie?? Prosze o pomoc od czego zacząc????????

: pt wrz 29, 2006 07:20
autor: mg-maciek
zacznik może od wpisania "szarpanie" i parę innych słów w wyszukaj - sporo się czyta na temat najrużniejszych przyczyn szarpania
sam tak nie miałem wiec nie pomogę ale na pewno coś znajdziesz :okej:

vw

: pt wrz 29, 2006 08:28
autor: vw_gt91
ze szarpie to moze byc tego przyczyna ktoras z poduszek pod silnikiem, ale ze jest to widoczne na obrotomierzu-to juz nie wiem... sprawdz poduszki pozdro

: pt wrz 29, 2006 12:11
autor: pszczyna
Jak nierówna praca silnika zerknij kable WN i świece, możliwe iż nie pali równo na jeden cylinder {raz łapie a raz nie}
Upewnij się czy też to nie jest wina chrzczonego paliwa lecz mechanik mile widziany :bajer: :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:

: pt wrz 29, 2006 12:18
autor: dziejo
PRZYCZYNY MOGą BYC RóżNE - ja miałem osobiscie takie coś jak ty dokładne obiawy jak u ciebie i co się okazało ????? kopułka miała prtzebicie na masę wszystko było spoko jak się jej nie ruszyło wiadomo na postoju nie ma takich drgań jak podczas jazdy kidy ruszyłem kopułka iskra na zewnątrz przeskoczyła i na 1-3 cylindzre robiła sie przerwa

: pt wrz 29, 2006 15:28
autor: kowal20
Wynienilem dzisiaj przeewody wysokiego napiecia i sprawdzalem swiece i swiece sa ok wymiana przewodow nic nie pomogla:(

przepływka

: pt wrz 29, 2006 17:54
autor: artur_golfiv
moze to byc tez przepływomierz, u mnie jest podobnie, tyle ze nie szarpie tylko nie ma takiej mocy jaka powinien miec :(

: pt wrz 29, 2006 18:58
autor: luk99
U mnie co nieco podobne :) tylko ze zawsze przy przyspieszaniu w granicach 2500-2700 obr szarpie go troche i tez nie bardzo wiem co sie dzieje

: pt wrz 29, 2006 23:31
autor: kowal20
co to jest ten przeplywomierz???

[ Dodano: 29 Wrz 2006 23:33 ]
i jeszcze gdzie ten przeplywomierz sie znajduje???

przepl.

: sob wrz 30, 2006 14:46
autor: artur_golfiv
przepływomierz - czujnik przepływu masy powietrza
znajduje sie zaraz za filtrem powietrza w strone silnika,
wyglada to tak:
Obrazek

nie obiecuje ze to jest tego wina, ale moze jednak byc :)

a propos

jak ktos wie jak obejsc to głowno to prosze o info

: sob wrz 30, 2006 16:29
autor: pszczyna
Moment 1,4/16V tak jak 1,6/16V AUS nie posiadają przepływomierza ,wyjeździłeś paliwo do końca i zatankowałeś na innej stacji??????? , zainwestuj chociażby w parę litrów lepszego paliwa NP. V-POWER lub coś takiego (znam osobę której dla złości dolewano do baku oleju i inne świństwa) -FIAT 126p

: pn paź 02, 2006 12:30
autor: luk99
U mnie sprawa rozwiazana z przerywaniem 1.4 16V AKQ + gaz sekwenecja

Problem:
- tnie ( zarywa , przerywa ) , tak jak by brak iskry nie bylo, zawsze przy 2600 obr

Rozwiazanie:

- wykasowanie calkowite nastawow starych przepustnicy ( trzeba zwrocic uwage na wykasowanie a nie odrazu ustawianie )
- ustawienie nastawow prawidlowych

Koszt:
50 zl www.skodaserwis.pl

: czw paź 05, 2006 17:04
autor: kowal20
Jak to powiedziec mechanikowi aby sprawdzil ta przepustnice?? Czy to jest wykrywalne po podlaczeniu do komputera?? I gdzie najlepiej z tym jechac?? Bo w mojej okolicy nie ma salonu WV??? jest tylko peugeot, skoda, seat,reno??? prosze o odpowiedz???

: czw paź 05, 2006 23:53
autor: luk99
Do Skody napewno mozesz jechac....chyba ze nie beda chcieli....ale kompa maja kompatybilnego napewno.... Seat to tez niby grupa VW wiec mozesz spytac :)

ale u mnie problemy z szrapniem byly glownie spowodowane przez gaz.... przepustnica zalapuje jakies dziwne parametry......
moze u ciebie tez.........aha i warto jeszcze wyczyszcić ja najpierw....
tutaj masz opis moj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114