[mk3] Wachacze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Wachacze
Witam mam takie pytanko czy wymienić w starych wahaczach tuleje metalowo gumowe i sworznie, bo zaczyna trochę pukać czy kupić na allegro całe wahacze za 90zł i nie bawić się w wyciskanie na prasie jak mi radzicie czy oryginalne wahacze będę leprze z nowymi tulejami od tych nowych czy odwrotnie i czy trzeba po takiej wymianie ustawiać geometrie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=90278][b]Mój Golf MK3 nowe fotki str.3[/b][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcf7e3dfb9eede9.html][img]http://images31.fotosik.pl/119/abcf7e3dfb9eede9m.jpg[/img][/url]
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Trzeba będzie (kąt pochylenia koła). Końcówki drążków zostaną na miejscu to zbieżność będzie zachowana, choć cholera wie jak to będze po złożeniu na nowo... Najlepiej skontrolować po naprawie całą geometrię.spek pisze:czy trzeba po takiej wymianie ustawiać geometrie
Nie wiem jak inni myślą, ale ja bym wolał oryginalne wahacze
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: sob gru 24, 2005 20:05
- Lokalizacja: toruń
wymien tyleje zamiast kupowac nowe wahacze nieznanej firmy!! koszt 4 tuleje i 2 sworzenie zaplacilem cos kolo 120 zl! wymienialem sam nie uzywajac prasy!! wystarczylo imadlo i troszke sprytu!!! po tym zabiegu niestety trzeba jechac na geometrie (ustawienie katow) bo napewno sie zmienia bo trzeba wyciagnac wahacz!! wiec ja radze wymienic tuleje niz kupowac nowy wahacz z allegro ktory niewiadomo ile wytrzyma!!
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
A poza trwałością ma ktoś w ogóle jakąkolwiek pewność czy:plaster220 pisze:wahacz z allegro ktory niewiadomo ile wytrzyma
-są zachowane wymiary w odpowiedniej tolerancji jak dla produktu oryginalnego?
-wahacz zrobiony jest z materiałow o odpowiedniej jakości (wytrzymałość, odporność na korozję)?
-kontrola jakości uniemożliwia wypuszczenie wadliwego produktu?
To jest jeden z najważniejszych elementów zawieszenia. Lepiej zostawić sprawdzony i dobry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 277 gości