VW golf 1.8 silnik ABS z 97 roku
Witam. Jutro się zabieram do wymiany uszczelki pod kolektorem ssacym od strony głowicy i uszczelki łaczacej kolektor ssący z przepustnicą. Z tym ze jesli chodzi o ta uszczelke kolo glowicy to nie ma z tym problemu bo taka dostałem ale nie bardzo wiem co to jest za uszczelka ta pod przepustnicą, byłem w dwóch sklpach i oni nie wiedza co to za uszczelka i czegos takiego nie mają.Ja sam tez dokladnie nie wiem czy tam jest ta uszcelka czy nie ale raczej tak bo jak dotknę reka to wyczuwam jakas taka grubszą gumowo-metalowa podkaldke. Moze ktos z was sie orientuje co to za uszczelka i mogłby mi podpowiedziec a najlepiej to jeszcze fotke podesłac.
I jeszcze jedno prosił bym tez o jakies porady bo chcialbym sam wymienic te uszcelki a jestem nie za bardzo zorintowny w temacie, jakby ktos cos wiecej wiedzail to prosze o pomoc, a chodzi mi o to przedewszystkim co musze odkrecic zeby sie dostac do tego kolektora ssacego, jakie sruby mam do pokonania, no i jak zamocowac pozniej sama uszczelkę tzn czy na jakis smar czy poprostu na sucho no i czy tez kolejnosc dokrecania srub ma znaczenie tak jak przy uszcezlce przy glowicy. a najlepiej to juz by bylo jakby ktos z was mial zobrazkowana instrukcje lub jakiegos linka do strony gdzie jest pokazana z obrazkami wymiana tej uszczelki. Z gory dzieki za jakakolwiek wskazówkę
[mk3]Wymiana uszczelek pod kolektorem ssącym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
- Lokalizacja: Dębica
Bardzo trudno jest odkręcić nakrętki pod spodem kolektora ssącego - jest tam bardz ciasno
i niewiele widać.Uszczelki pod kolektor nie trzeba niczym smarować tylko można posmarować oring odmy pod kolektorem. Pod wryskiem jest podkładka gumowa.
Na zamontowanym silniku jest trudny dostęp do nakrętek kolektora.
i niewiele widać.Uszczelki pod kolektor nie trzeba niczym smarować tylko można posmarować oring odmy pod kolektorem. Pod wryskiem jest podkładka gumowa.
Na zamontowanym silniku jest trudny dostęp do nakrętek kolektora.
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
smarowac nie trzeba, kolejnosc tez nie jest wazna tylko pamietaj zeby po trochu odkrecac/dokrec. najlpeije to wyjmij go ogolnie na zewnatrz , bo pozniej trzeba bedzie troszku splanowac kolektor, no i w miare mozliwosci doczyscic papierkiem sciernym glowice w miejscu laczenia.
nakretki pod kolektorem jest owszem trudno odkrecic, ale wystarczy troszke pomyslec np. grzechoteczka, przedluzeczka, jakis przegubik.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powodzenia
nakretki pod kolektorem jest owszem trudno odkrecic, ale wystarczy troszke pomyslec np. grzechoteczka, przedluzeczka, jakis przegubik.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Powodzenia
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 413 gości