VW golf 1.8 silnik ABS z 97 roku
Witam. Jutro się zabieram do wymiany uszczelki pod kolektorem ssacym od strony głowicy i uszczelki łaczacej kolektor ssący z przepustnicą. Z tym ze jesli chodzi o ta uszczelke kolo glowicy to nie ma z tym problemu bo taka dostałem ale nie bardzo wiem co to jest za uszczelka ta pod przepustnicą, byłem w dwóch sklpach i oni nie wiedza co to za uszczelka i czegos takiego nie mają.Ja sam tez dokladnie nie wiem czy tam jest ta uszcelka czy nie ale raczej tak bo jak dotknę reka to wyczuwam jakas taka grubszą gumowo-metalowa podkaldke. Moze ktos z was sie orientuje co to za uszczelka i mogłby mi podpowiedziec a najlepiej to jeszcze fotke podesłac.
I jeszcze jedno prosił bym tez o jakies porady bo chcialbym sam wymienic te uszcelki a jestem nie za bardzo zorintowny w temacie, jakby ktos cos wiecej wiedzail to prosze o pomoc, a chodzi mi o to przedewszystkim co musze odkrecic zeby sie dostac do tego kolektora ssacego, jakie sruby mam do pokonania, no i jak zamocowac pozniej sama uszczelkę tzn czy na jakis smar czy poprostu na sucho no i czy tez kolejnosc dokrecania srub ma znaczenie tak jak przy uszcezlce przy glowicy. a najlepiej to juz by bylo jakby ktos z was mial zobrazkowana instrukcje lub jakiegos linka do strony gdzie jest pokazana z obrazkami wymiana tej uszczelki. Z gory dzieki za jakakolwiek wskazówkę
[mk3]Wymiana uszczelek pod kolektorem ssącym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
- Lokalizacja: Dębica
Bardzo trudno jest odkręcić nakrętki pod spodem kolektora ssącego - jest tam bardz ciasno
i niewiele widać.Uszczelki pod kolektor nie trzeba niczym smarować tylko można posmarować oring odmy pod kolektorem. Pod wryskiem jest podkładka gumowa.
Na zamontowanym silniku jest trudny dostęp do nakrętek kolektora.
i niewiele widać.Uszczelki pod kolektor nie trzeba niczym smarować tylko można posmarować oring odmy pod kolektorem. Pod wryskiem jest podkładka gumowa.
Na zamontowanym silniku jest trudny dostęp do nakrętek kolektora.
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
smarowac nie trzeba, kolejnosc tez nie jest wazna tylko pamietaj zeby po trochu odkrecac/dokrec. najlpeije to wyjmij go ogolnie na zewnatrz , bo pozniej trzeba bedzie troszku splanowac kolektor, no i w miare mozliwosci doczyscic papierkiem sciernym glowice w miejscu laczenia.
nakretki pod kolektorem jest owszem trudno odkrecic, ale wystarczy troszke pomyslec np. grzechoteczka, przedluzeczka, jakis przegubik.
Powodzenia
nakretki pod kolektorem jest owszem trudno odkrecic, ale wystarczy troszke pomyslec np. grzechoteczka, przedluzeczka, jakis przegubik.
Powodzenia
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 364 gości