Strona 1 z 2

MK 3 Silnik ABS ???

: śr wrz 27, 2006 22:02
autor: wojtek98
Witam kolega wlasnie rozglada sie za za autem i znalazl mk3 z silnikiem ABS co to jest za silnik i czy ma jakies minusy :panna: brac nie brac :kac:

: śr wrz 27, 2006 22:13
autor: harrygo1
90 KM wtrysk jednopunktowy mono-motronic.To coś jak AAM tylko Inny wałek rozrządu
komputer,i ma trochę wyższy stopień sprężania.Bardzo dobrze wspólpracuje z LPG.
Minusy ...... nie znalazłem.

: śr wrz 27, 2006 22:16
autor: Adamtd
ABS to jeden z lepszych silników montowanych w golfach (moim zdaniem) - dość mocny i stosunkowo mało palący, przy dość niskich obrotach ma moment maksymalny w związku z tym już na niskich obrotach bardzo ładnie pracuje
wojtek98 pisze: brac nie brac
Brać nie brać to jest problem całego auta a nie tylko silnika w nim zamontowanego - stan techniczny popierwsze

: śr wrz 27, 2006 22:29
autor: wojtek98
Jutro jade tez oblukac zobaczymy co to jest :hmm:

: śr wrz 27, 2006 23:14
autor: martinez76
ja mam ABS - polecam ten silnik, laczy ekonomike i dynamike, jak jest w dobrym stanie samochod to warto brac

: śr wrz 27, 2006 23:20
autor: homsky
ABS - jeden z lepszych silników montowanych w mk3 , duże przebiegi , niezła dynamika, idalny do gazu

: śr wrz 27, 2006 23:29
autor: Maxior
ABS to jeden z lepszych silników montowanych w golfach (moim zdaniem) - dość mocny i stosunkowo mało palący
Co do pierwszego stwierdzenia sie zgadzam, tak co do drugiego mam male watpliwosci :bajer: Ile wam pali w takim razie ? Mi w miescie 10-10,5 l / 100km (trasa ok. 6.3/100 km ). Wydaje mi sie ze moglby palic mniej troszke

: czw wrz 28, 2006 01:40
autor: Kaczor
Absolutny Brak Szczęścia - najgorszy meksykański chłam jaki można trafić w mk III - jak miałem mk III to pierwszy ABS nie wytrzymał 50 tys km pod moja nogą - wyobracało panewki i to bez zapowiedzi (samochód miał 100 tys przebiegu prawdziwego , dawno to było , drugi niewiele więcej ) - po rozebraniu - blok mexico , tłoki + korbowody brazil , pokrywa zaworów chyba była germany
I nie była to kwestia stylu jazdy , bo RP w pierwszym moim golfie jeździ do dziś w rodzinie a ma z 350 tys z czego ja jakieś 200 tys w 3 lata (no ale te do 90 roku były w Wolfsburgu robione i nie na częściach od dzikich ludzi )

: czw wrz 28, 2006 01:46
autor: SToRM
syncro2 pisze:najgorszy meksykański chłam
PF to tez meksiko :bajer:

: czw wrz 28, 2006 01:55
autor: Kaczor
ale po połowie 90 :bajer:

: czw wrz 28, 2006 01:57
autor: SToRM
syncro2 pisze:ale po połowie 90 :bajer:
generalnie pod Twoja noga to nawet skrzynia 4S pada :bigok:

: czw wrz 28, 2006 02:24
autor: Kaczor
oj , długo by wyliczać , ze 3 AEN , ze dwie 4T , jedna 4S , jedna CHB , jedna 4Z (syncro) i pare takich co to góra miesiąc posiedziały , więc się nie liczy :bajer:

: czw wrz 28, 2006 13:05
autor: Adamtd
Maxior pisze:Mi w miescie 10-10,5 l / 100km (trasa ok. 6.3/100 km ). Wydaje mi sie ze moglby palic mniej troszke
I uważasz, że to dużo??? To jest tyle ile ma być. Ja mam 1,6 i pali tyle samo (w mieście to róznie ale do 10 jest zdolny dojśc- wszystko zależy zresztą od techniki jazdy)
I to jest ta zaleta - jeżeli 1,6 pali tyle samo co 1,8 a ma więcej mocy

: czw wrz 28, 2006 15:09
autor: Venomen
A ja offtopa walne: ten ABS (tez mam) to 16V? Nigdzie tego nie moge znaleźć :D