falla_x pisze:no to reraz pytanie za 100 punktow pytalem sie w 4 sklepach motoryzacyjnych o sprezyny do golfa GT czyli o 10mm nizsze niz seryjne a oni mowia ze takich nie ma
nie mów im jakie maja być tylko do czego, podajesz konkretne auta z danym silnikiem i sprzedawca dobiera po katalogu
w katalogu
www.intercars.com.pl w sklepie mozesz sprawdzic ktore są montowane w GT i spisać sobie nr, sprzedawca zwykle wie tyle co ma napisane w katalogu a zapewniam Cie ze zaden katalog sklepowy nie bedzie posiadał takiej informacji ze one sa krotsze czy cokolwiek tak samo jak nie ma nic na ten temat ze amory od gti sa twardsze...
poza tym ja to np nie mam pewnosci czy aby na pewno sprezyny w GT albo w GTI byly krotsze, zreszta to nieistowne bo kupujac po numerze seryjnym nie da sie ponmylic
jak masz etke to mozesz sprawdzic nr fabryczny VWtych amorów i w katalogu sprzedawca znajdzie ci przejscie na sprezyny innej fimry....
a tak na marginesie to lepiej pojechac do diagnosty i niech zerknie za 15-20 zł (tyle kosztuje badanie tłumienia) i bedizesz mial pewnosc co jest do wymainy jesli sam nie mozesz tego stwierdzic
ale na forum nikt ci nie powie w 100% ze to amory czy sprezyny...kolega stawia na sprezyny, choc nie wiem czemu, bo piszesz ze buja autem w wielu sytuacjach a to wskazuje na amory, a nie na sprezyny
jak auto ma wywalone amory i jedzie na sprezynach to buja, a jak jest na odwrót tj amor jest dobry a sprezyna padła to auta przysiada, ale nie buja, dopiero z czasem amor sie zesrywa bo czesto dobija i wtedy masz bujanie(brak amora) i przy okazji ciągniesz tyłek po ziemi(brak sperzyn)....ja stawiam na padnięte to i to albo same amory...
[ Dodano: Sro Wrz 27, 2006 00:20 ]
mi to wyglada na taka sytuacje:
jakis czas temu padly ci sprezyny (mowisz ze auto nisko siedzi i buja)
przez jakis czas tak jezdziles i zaniedbałeś to i po porstu zameczyłeś amorki ( wskazuje na to uszkodzenie odbojów, je koniecznie tez wymien, to taki bezpiecznik amortyzatora iwarto go miec ok)
pozdro