MKIII OBROTY SILNIKA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

MKIII OBROTY SILNIKA

Post autor: cezarek » wt wrz 26, 2006 11:25

W moim MK3 GOLF GL 1992r 1.8jedno punktowy wtrysk paliwa 55KW KAT 5G +LPG(na gazie działa dobrze) mam problem z silnikiem przy odpalaniu. Działa bardzo nie równo trzęsie go na boki , z rury wydechowej leci czarny dym i śmierdzi benzyną. W momencie gdy zwiększę obroty działa normalnie i nie ma to znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Ale ten problem występuje nie zawsze. W momencie gdy zdejmę klemę z akumulatora na parę minut, ten problem zanika i po około 15 odpaleniach, ten problem pojawia się ponownie. Nie pomogła wymiana świec zapłonowych, kopułki aparatu zapłonowego, przewodów, rozdzielacza. Co to może byc czy ktos miał taki sam problem.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 26, 2006 11:43

cezarek pisze:W momencie gdy zdejmę klemę z akumulatora na parę minut, ten problem zanika i po około 15 odpaleniach, ten problem pojawia się ponownie. Nie pomogła wymiana świec zapłonowych, kopułki aparatu zapłonowego, przewodów, rozdzielacza. Co to może byc czy ktos miał taki sam problem.
czylin jednym słowem pomaga mu reset kompa jesli masz mozliwość mógłbys udac się na VAGA podejrzewam że cos masz z krokowcem TWóJ SILNIK TO AAM

[ Dodano: Wto Wrz 26, 2006 11:45 ]
podjedz do gaziarza podłączy ci pod kompa i sprawdzi emulacje sondy lamda



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » wt wrz 26, 2006 11:47

AAM tak jest coś takiego napisane w (Serviceplan Personenwagen) na takiej naklejce identyfikacyjnej. A co do tej pracy silnika to te problemy pojawiały sie zanim jeszcze zamontowałem LPG
Ostatnio zmieniony wt wrz 26, 2006 11:50 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 26, 2006 11:50

cezarek pisze:55KW
1.8 AAM

[ Dodano: Wto Wrz 26, 2006 12:08 ]
byćmoze nawala ci zawór stabilizacji biegu jałowego http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/514 ... bea7b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/473 ... 41f73.html



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » wt wrz 26, 2006 12:46

naj gorsze że byłem u takiego mochaniora od elektryki nic nie stwierdził i kazał przyjechac
jak to będzie sie działo tylko ze senk w tym ze jak go przegazuja to chodzi normalnie a jak przejdzie na prace na LPG to wogóle nie nam z nim problemu i jak wtedy mam mu to pokazac. A czasami wstyd go zapalic przed znajomymi bo nie wiadomo jak zapali.
Ostatnio zmieniony wt wrz 26, 2006 12:50 przez cezarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 26, 2006 12:48

cezarek pisze:A czasami wstyd go nopalic przed znajomymi bo nie wiadomo jak zapali.
rozumiem cię doskonale :bigok:



cezarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 16:11
Lokalizacja: malbork
Kontakt:

Post autor: cezarek » wt wrz 26, 2006 12:53

Wygląd na fajny dobrze się nim śmiga tylko te odpalanie . W środku ma 2 kolorową tapicere
kokpit jest granatowy z czarnymi wstawkami jeszcze takiego nie widziałem.Ciekawe co to za wersja.


(...TYLKO TWARDZIELE PIERDZĄ PRZY LANIU..)
( )---vw---( )

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 358 gości