[MK3] 1.6 gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] 1.6 gaśnie
Witam serdecznie, forum czytam juz od dawna, bedzie to moj pierwszy post, bo jak dotad nie mialem poważnych problemów.
Wczoraj zdażył mi się dziwny przypadek, po przejechaniu trasy około 40 km silnik nagle zgasł, bez szarpniec tak jakby paliwo sie skonczylo poprostu zgasl. I od wtedy takie gasniecie powtarza sie caly czas. Nie zależnie od obrotów gasnie, od predkosci tez nie. Od przejechancyh km tez nie bo udalo mi sie przejechac 20 km i nie zgasl a poznije gasl co 2 km. za kazdym razem gdy zgasnie trzeba chwilke poczekac i kilkarazy przekrecic kluczyk do zaplonu (tak aby tylko kontrolki sie swiecily bez krecenia rozrusznikiem) i normalnie odpala.
Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mogl mnie jakos naprowadzic co moze byc zle.
zapomnialem dodac ze nie jest zagazowany
Pozdrawiam
Wczoraj zdażył mi się dziwny przypadek, po przejechaniu trasy około 40 km silnik nagle zgasł, bez szarpniec tak jakby paliwo sie skonczylo poprostu zgasl. I od wtedy takie gasniecie powtarza sie caly czas. Nie zależnie od obrotów gasnie, od predkosci tez nie. Od przejechancyh km tez nie bo udalo mi sie przejechac 20 km i nie zgasl a poznije gasl co 2 km. za kazdym razem gdy zgasnie trzeba chwilke poczekac i kilkarazy przekrecic kluczyk do zaplonu (tak aby tylko kontrolki sie swiecily bez krecenia rozrusznikiem) i normalnie odpala.
Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos mogl mnie jakos naprowadzic co moze byc zle.
zapomnialem dodac ze nie jest zagazowany
Pozdrawiam
witam ja mialem (a raczej mam ) podobnie z ta roznica ze jak mi zgasnie to zaraz moge go odpalic a gasnie tak jak tobie roznie nie zaleznie od obrotow i predkosci . bylem na diagnostyce elektronicznej (to bie tez to radze ) wykazalo ze czujnik halla padl po wymianie dalej gasnie i zostawilem autko na testy elektrykowi na 2 dni jak bede cos wiedzial wiecej to ci napisze
Jeżeli auto odpala po kilkukrotnym przekręceniu zapłonu to moim zdaniem pompa paliwa zaczyna kończyć swój żywot, ponieważ załącza się ona po przekręceniu zapłonu i jeżeli po kilku sekundach nie uduchomisz silnika wyłącza się (jest to właśnie te buczenie słyszane z tyłu auta po przekręceniu zapłonu). Proponuję wyjąć pompę z baku - kapsel znajdziesz pod podłogą w bagażniku, i dokładnie ją obejrzeć i ewentualnie przeczyścić sitka z różnych syfów. Możesz też wymienić filtr paliwa (nieduży koszt a będziesz miał spokój). Polecam też sprawdzenie czy na kostce zasilania pompy po przekręceniu zapłonu masz napięcie 12V bo jeśli nie to może być to wina przekaźnika pompy paliwa albo uszkodzony zasilający kabel gdzieś po drodze. Jeżeli to nie będzie pompa to coś z zapłonem ale myślę że to jednak pompa. Miałem podobny kłopot i postanowiłem wymienić pompe - problem zniknął. Polecam używki zamiast tandetnych odpowiedników jakich pełno na Allegro. Ja dałem za kompletną pompe VDO z obudową i pływakiem 150 zł.
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
Czy to jest zależne od temp. silnika czy nie? Tzn czy na zimnym silniku bez problemów a problemy na ciepłym - bo jeżeli tak to może być czujnik temperatury. Jeżeli natomiast nie, to może być jak wspomniano wcześniej czujnik halla lub faktycznie pompa paliwavorobiej pisze:Nie zależnie od obrotów gasnie, od predkosci tez nie.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
witam ponownie odebralem auto od elektryka i stwierdzil ze to cewka z modulem troche mu niewieze i zamierzam najpierw pozyczyc cewke od kogos i sprawdzic A dla ciebie naprawde radze jechac na diagnostyke elektyki niewielki to koszt od 50 -80 zl a przynajmniej bedziesz wiedzial cos wiecej niz tylko nasze domysly
vorobiej, Ciśnienie pompy paliwa do jednopunktowego wtrysku wynosi 1,2 bar więc jak zatkasz palcem koniec węża to powinno ostro prysnąć paliwem. Tak jak pisałem - sprawdź jeszcze zasilanie pompy. Jeżeli jest ok to układ paliwowy można wykluczyć.
Dokładnie - moja niby buczała po przekręceniu zapłonu ale mieszała tylko paliwo wewnątrz i nie podawała ciśnienia dalej na węże.Adamtd pisze:To, że ją słyszysz nie oznacza że daje odpowiednie ciśnienievorobiej pisze:pompka też bo normalnie pompuje paliwo
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[MK3] 1.6 gaśnie PROBLEM ROZWIAZANY
Problem zostal rozwiazany, rozkrecilem wszystko co sie dalo zeby dowiedziec sie ze to..... woda w paliwie.0.5l denaturatu powinno rozwiazac problem. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 322 gości