Strona 1 z 1

[Mk4] Sterowanie centrala, alarm

: ndz wrz 24, 2006 02:01
autor: zmija
Mam centralny z kluczyka i fabryczny immobilizer. Chcialbym dolozyc jakies zabezpieczenia i bardziej dla wygody zamykanie z pilota autka.
Moje pytania:
Gdzie w MK4 jest sterowanie centrala (mam Varianta jesli to jakas roznica)?
Przy zakupie alarmu oprocz tego ze ma byc mozliwosc sterownaia pneumatykiem (3s) ma byc sterowany plusem? Bo ktos z allegro poleca mi jakiegos Silicon ARS a tam pisze ze minusem...
Gdzie najlatwiej zlokalizowac kabelki niezbedne do podlaczenia alarmu?
Czy dam sobie z tym rade sam (na elektryce ogolnie znam sie dosc dobrze, ale przy samochodowej to nigdy nic powaznego nie robilem)?
Gdzie mozna zamontowac elektrozawor odcinajacy paliwo bo na razie ciezko mi znalezc odpowiednia ilosc miejsca w dyskretnym miejscu? Czy elektrozawory z allegro rzeczywiscie sa zawodne?
Czy niedzwiedzia mozna montowac samemu?
Z gory dzieki za pomoc.

: ndz wrz 24, 2006 10:01
autor: Paweł Marek
Jeśli radzisz sobie z angielskim to podeślę ci rozpiski, tylko daj meila. Własnych doświadczeń z MK4 nie mam.

: ndz wrz 24, 2006 13:27
autor: zmija
mail: lzmija(malpa)interia.pl
Z gory dzieki, za pmoc.
Odnosnie centrala w mk4 to chyba faktycznie jest elektryczny. Zaczalem sie mu przysluchiwac i nie czuc charakterystycznego dmuchniecia w zamki...

: ndz wrz 24, 2006 14:50
autor: Paweł Marek
Poszło

: ndz wrz 24, 2006 15:07
autor: grzes900
a masz schemacik do tego alarmu co kupiles?

: ndz wrz 24, 2006 19:33
autor: zmija
Nie mam bo jeszcze nie kupilem gdyz mysle jaki kupic...
Wyglada ze ma byc central sterowany minusem i wcale nie pneumatyczny...
Zapewne jeszcze bardziej doswiadczonych kolegow bede prosil o rady jak juz bede mial wszystko zakupione...

: ndz wrz 24, 2006 19:41
autor: Paweł Marek
zmija pisze:Wyglada ze ma byc central sterowany minusem i wcale nie pneumatyczny...

zgadza się

: ndz wrz 24, 2006 21:41
autor: zmija
Koledze Pawlowi dziekuje za rozpiske, ktora wyjasnia mi niemal wszystko i mysle ze podlacze bez problemu sam alarm z taka pomoca, tylko jedna rzecz mnie tam zastanawia.
IGNITION WIRE Connect to the 2 mm2 BLACK wire in the central area of the fuse box located on the left panel, driver’s side.
Jezeli to ma sie tyczyc zabezpieczenia zaplonu to moim zdaniem powinno sie kabel przeciac... Ale moze cos zle to sobie kombinuje jak bede mial alarm i jego schemat mam nadzieje wszystko mi sie wyjasni :pub:

[ Dodano: 24 Wrz 2006 21:50 ]
Juz znalazlem jakis schemat alarmu i chyba pojalem :bigok:
Ten zaplon to nie przerwanie zaplonu a sygnal po stacyjce. Mniemam ze zamiast z bezpiecznikow moge go wziac z kostki radia np. Mam nadzieje ze dobrze kombinuje :okej:
Sorki ze zawracam glowe glupotkami, ale w alarmach w zyciu nic nie grzebalem a MK4 to z tego co czytam dosc skomplikowane wozidlo i boje sie zeby czegos nie zepsuc ...

: ndz wrz 24, 2006 22:07
autor: Paweł Marek
zmija pisze:Jezeli to ma sie tyczyc zabezpieczenia zaplonu to moim zdaniem powinno sie kabel przeciac..
nie nie. Connect znaczy dołączyć , cut przeciąć. Chodzi o wpięcie się do plusa po włączeniu zapłonu - tak tu zalecają.

Nie pamiętam gdzie to, ale najpewniej wiązka z czerwoną 10 pinową wtyczką będzie tylko jedna