Strona 1 z 1

OLEJ CIEKNIE!?!?!

: wt lut 01, 2005 17:41
autor: gajczak
Mam mały problem. Pojawił się olej na silniku. Patrząc od stronmy pasażera z boku, po prawej stronie silnika, pod kolektorem wydechowym.
NIe wygląda mi to na uszczelkę pod deklem klawiatury bo tam jest sucho z tej strony.
Czy to może być objaw że padła uszczelka pod głowicą??
Czy coś jeszcze gorszego??
Bo jeden gość mi mówił, że może jeden tłok nie pracuje i olej wywala.?.?.?
Mam się bać??

Pomóżcie... :niewiem: :niewiem:

Dzięki za info
gajczak - 1,6benz. 91r.+LPG

: wt lut 01, 2005 18:59
autor: Forester
a mi powiedzieli w warsztacie ze cieknie mi olej spod filtru olejowego, powiedzieli ze pewnie uszczelka kiepska, filtr zakladalem 1,5 mies. temu wiec to nie moze byc zuzycie sprzetu, nie zauwazylem zeby oleju ubylo...wiec moze to nic powaznego :)

: czw lut 03, 2005 12:10
autor: gajczak
WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....

dzieki
pozdro
gajczak

: czw lut 03, 2005 12:31
autor: Borys
gajczak pisze:WItam.
Mechanior powiedział że to chyba simering zewn. na wale.
I że mam jeździć,
chyba mu się coś powaliło?!?!?!
Jak mam jeździć jak jeszcze troche i mi pasek rozrządu zamoczy i pasek a potem silnik pójdzie.
Pomocy - ile takie cos może kosztować???
Czy to ma jakieś różne wymiary rozmiary oznaczenia i t p
mam vw2 '91 1,6 benz. +gaz i silnik RF ale tam coś było kombinowane bo NIemiec coś mówił, że wcześniej był PN, a mam gaźnik (chyba - bo jeden majster się podniecał że to jest jednopunkt).
I komu tu wierzyć.
Nie mam kasy na eksperymety medyczne....

dzieki
pozdro
gajczak
uszczelniacz walu od strony rozrzadu nie jest drogi,
orientacyjna cene zajdziesz tu www.ekatalog.intercars.com.pl

: czw lut 03, 2005 13:42
autor: TAZ
11zł a nawet taniej. Wymien wszystkie trzy siemeringi od strony rozrządu. Wszystkie mają ten sam wymiar.

: czw lut 03, 2005 17:45
autor: Hoover
Mialem podobny problem u siebie...fachowcy mowili, ze mam trafiona uszczelke pod głowica na bank...okazalo sie po rozebraniu, ze trafiony byl uszczelniacz walka rozrzadu, wiec przy okazji wymienilem rowniez wału korbowego. Od tamtej pory przejechalem okolo 2000 km i jest wszedzie sucho.

: ndz lut 06, 2005 18:04
autor: KaRBoW
Panowie teraz was zaskocze. Mialem podobny porblem wymienilem simeringi uszczelke pod glowica pod pokrywa zaworow nawet miedzy kolektorem a glowica i co dalej olej myslalem ze zemdleje. Co sie okazalo nie wiem jak w innych modelach ale w moim po drugiej stronie glowicy od strony kolektora ssacego sa dwie czujki (chyba do cisnienia oleju szara a ta druga nie pamietam) no i co przepuszczala mi ta szara. Mechanik nie chcial wierzyc ze to jest wlasnie to. Mi zalewalo caly silnik. Gdzie satanolem to zostawialem plame a teraz suchutko silniczek lsni. Na czujke wydalem 15 pln wczesniejsze naprawy wyniosly mnie ponad 300 pln. Sprawdzcie te czujke moze akurat.