Strona 1 z 1

[MK2] silnik 1.8 GX - dziwna praca

: sob wrz 23, 2006 09:38
autor: BuzaY
opcja szukaj nie pomogla...

wiec:
odpala na dotyk i jak zlapie obroty to chodzi lekko popiardujac... po przejechaniu od 1 do 3 km jak stane to spadaja obroty jakby mial przygasnac ale nie gasnie.... no i wkoncu jak sie dobrze rozgrzeje to trzyma 1 tys obrotow i leciutko plywa....

wszystkie filtry sa nowe, przepstnica i kolektor wyczyszczone i nowe uszczelki... swiece nowe .. aparat i palec tez....

co to moze byc ? silniczek krokowy ? to gdzie on jest ?

wogole to w przepustnicy jes srubka do regulacji ... ale jak ja wyregulowac (zsynchronizowac) razem z zaplonem ?

: sob wrz 23, 2006 10:42
autor: dziejo
w tej sytuacji najlepiej będzie jak pojedziesz na przyżądy można samemu na słuch wyregulować jak to mówia na słuch to....ktoś w szpitalu umarł

: sob wrz 23, 2006 12:09
autor: BuzaY
dziejo pisze:w tej sytuacji najlepiej będzie jak pojedziesz na przyżądy można samemu na słuch wyregulować jak to mówia na słuch to....ktoś w szpitalu umarł
tu nie jest potrzebna regulacja... wydaje mi sie ze problem lezy albo w jakims czujniku, wtryskach albo silniczku krokowym ( TYLKO GDZIE ON JEST ?)

: sob wrz 23, 2006 17:44
autor: dziejo
BuzaY pisze:ale jak ja wyregulowac (zsynchronizowac) razem z zaplonem ?
miałem to na myśli czyli poprawna regulacja

: ndz wrz 24, 2006 10:13
autor: BuzaY
dziejo pisze:
BuzaY pisze:ale jak ja wyregulowac (zsynchronizowac) razem z zaplonem ?
miałem to na myśli czyli poprawna regulacja
a pytanie wyzej ? gdzie jest silniczek krokowy ?

: pn wrz 25, 2006 13:03
autor: wezu
hmmm jezeli GX to raczej czujnik obcizenia albo tzw jaowego biegu mam dokladnie to samo nie moge drania roczaic, sprawdzane na wszelkie sposoby :)