Dziwne objawy silnika PF

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Dziwne objawy silnika PF

Post autor: marceliii » wt lut 01, 2005 03:07

A więc problem wygląda w ten sposób,że jak silnik jest zimny(po paru godzinnym postoju na dworze przy temp.poniżej -5)to nie chce zapalić bo gaśnie,problem rozwiązuje wciśnięcie pedału gazu i przytrzymanie go potem na 1500 obrotów przez pare sekud,potem w miare chodzi ale obroty sie trzymi w pobliżu 900 mimo że silnik jest jeszcze dość zimny.
Gdy ma średnia temp.(godzine po jakiejś wcześniejszej jeździe lub gdy stoi na dworze przy panującej temp.otoczenia około 0)to zapala bez problemu i od razu wkręca się na 2000 obrotów,a po przełączeniu na gaz schodzi do 1500obotów,i potem stopniowo wraz z wzrostem temp.silnika obroty schodzą do tych 900.
Gdy jest całkiem ciepły to zapala normalnie i obroty zazwyczaj wchodzą na chwile na 1100 i po chwili spadają do 900.
Co może być przyczyna takiego zachowania,moze to być czujnik temp.albo silniczek krokowy,jeśli tak to jak to sprawdzić?
Z góry dzięki za rady.
:)
Pozdro


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 01, 2005 09:49

wszystko po kolei posprawdzaj ale stawiam na zle wyregulowana srube od wolnych przy przepustnicy do regulacji wolnych lub zabrudzony ISV. bardzo wazny w tym systemie jest sensor temperatury, pozatym przeplywka powinna pokazywac ok 0.5-1 v (najlepiej 0.8) przy IDLE.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt lut 01, 2005 12:05

Czyli od czego zaćząć gto i jak to sprawdzać,bo jestem zielony w tych sprawach,golfa mam 2 tygodnie.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn lut 07, 2005 08:30

Po pierwsze czy mógłby mnie ktos dokładnie pokierowac jak to posprawdzać.
Po drugie dziś przypadkiem zauważyłem,że na gazie niema tych problemów,to znaczy rano weszłem do samochodu,na dworze -12 to go zapalam io chodzi nierówno i chce gasnąć,myśle że szkoda paliwa więc przełączyłem na gaz,i chciałem iść zanim się zagrzeje,a tu na gazie elegancko,wchodzi na obroty i wszystko ok?
Prosze o rady.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pn lut 07, 2005 20:36

Może to łupie ale ja bym wymienił np. filtr paliwa !


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lut 09, 2005 13:28

Hmmm
Całkiem możliwe,ale dziś znowu mi sie to na gazie robiło,ale mniej niz na paliwie.
:(
Nie wiem od czego zacząć.


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości