maniura.maniek pisze:ruchoma klapka byla wykrzywiona, aby ja naprostowac trzeba bylo rozebrac i troche drastycznie potraktowac
[ Dodano: 20 Wrz 2006 22:47 ]
teraz fotka nie da rady. silnik chodzi.
czyli masz chyba ten najstarszy chyba stosowany do dzisiaj w niekórych autach przepływomierz,
bo skoro masz klapkę (a prostowałes chyba klapę pomiarową) to dlatego tak stwierdzam że masz starszą wersję przepływomierza,
jest jeszcze druga "klapka" zwana tłumikiem lub amortyzatorem
musisz dokładnie rozebrać i popatrzeć jak i co działa, poprostować i poskładać na cacy
aha możliwe że polecial tam czujnik temperatury powietrza termistor który pewnie miał
niższą wartość niż 120-130 stopniC a wybuch osiągnął wyższą temperaturę i termistor sie sfajczył ,
obadaj z jakimś obcykanym elektronikiem-samochodziarzem mechanikmiem, który chciałby poświęcić czas na sprawdzenie a nie wymienić drugi przepływomierz i ściągnąć kasę za wymianę ...
tak to każdy potrafi ... jak już wiadomo co poleciało ...
[ Dodano: Sro Wrz 20, 2006 23:02 ]
Darcyn pisze:mi trzyma obroty 1500. a zimny 1200!! to moze byc przeplywka???? bo wszystko inne jest niby sprawdzone
hmm mozliwe ale też niekoniecznie, obroty trzyma równo nie skaczą ?, pali więcej ? ma normalnego kopa ?
możliwe że poleciał potencjometr położenia przepustnicy ...
Darcyn twój golfik GTI jest 16V ?