Strona 1 z 2

ucieka plyn chlodniczy??ale nie ma wycieku?passat c 1.6diese

: wt lut 01, 2005 01:53
autor: Shane84
Mam naprawde powazny problem. Co dwa dni musze uzupelniac plyn chlodniczy!!!ale najlepsze jest to ze ucieka nie ma zadnych sladow pod samochodem ani na silniku, a zbiorniczek jest caly (sprawdzalem)?? jaka jest tego przyczyna?? i co jeszcze moge sprawdzic??? bardzo prosze o pomoc. :( jest to Passat combi 1.6 Diesel 1985r

: wt lut 01, 2005 12:14
autor: yaroz
Sprawdz wykladzine w srodku bo moze nagrzewnica poszla.Jak sa mokre i cicecz jest slodka to wlasnie tak sie stalo.Od cholery roboty z tym :-(

: wt lut 01, 2005 12:15
autor: RALFI
zauważyłeś trudniejszy rozruch samochody?

: wt lut 01, 2005 12:15
autor: RALFI
zauważyłeś trudniejszy rozruch samochody?

: wt lut 01, 2005 12:59
autor: Trochim
Jak nigdzie nie ma śladu po wycieku to może być uszczelka pod głowicą do wymiany.

Zauważyłeś może jakiś inny kolor dymku z rury wydechowej?

: wt lut 01, 2005 23:19
autor: Michael G60
Oleju ci nie przybywa?
A wcześniej np. brał olej a teraz OK?

: wt lut 01, 2005 23:30
autor: Shane84
jutro sparwdze w dzien czy nie jest mokro i czy nie jest inny kolor dymu i wieczorem napisze!!!

: śr lut 02, 2005 01:05
autor: Pan Japuk
Jak mi padła nagrzewnica to szyby parowały tak że nie dawało się normalnie jeździć. Włącz grzanie na full na przednią szybę i jak zacznie zaparowywać to będzie znaczyło że puszcza nagrzewnica.
Panowie Forumowicze!!! Nie straszcie kolegi wymianą nagrzewnicy. W Golfie II zajęło mi to (na spokojnie) 4,5 godziny. W Passacie pewnie wygląda to podobnie.

: śr lut 02, 2005 01:24
autor: qra
Pan Japuk pisze:Jak mi padła nagrzewnica to szyby parowały tak że nie dawało się normalnie jeździć. Włącz grzanie na full na przednią szybę i jak zacznie zaparowywać to będzie znaczyło że puszcza nagrzewnica.
Panowie Forumowicze!!! Nie straszcie kolegi wymianą nagrzewnicy. W Golfie II zajęło mi to (na spokojnie) 4,5 godziny. W Passacie pewnie wygląda to podobnie.
zajmie to nawet mniej jesli dobrze sie wie jak wlozyc i wyjac nagrzewnice. nowa to koszt z rzedu 60zl do golfa 2, wiec pewnie podobnie.

: śr lut 02, 2005 15:48
autor: bladiiik
moim zdaniem to prawdopodobnie jest wina uszczelki pod glowica.sprawdz tez czy jak silnik jest nagrzany to czy weze od ukladu chlodzenia nie sa zbyt twarde.tzn czy nie sa na tyle twarde ze nie idzie ich scisnac.bo jesli tak to to nastepny dowod na to ze to uszczelka.koszt okolo 150 zl z robocizna.

: śr lut 02, 2005 16:43
autor: david_p
a ja miałem podoby problem i wystarczyło wlać do zbiorniczka uszczelniacz w płynie i wszystko się uszczelniło - w sklepie ok 10 zł

: śr lut 02, 2005 16:54
autor: nawrotvw
Jasne, zawsze można spróbować z uszczelniaczem.

: śr lut 02, 2005 19:41
autor: mpstar
Też wydaje mi sie że to uszczelka pod głowicą

: śr lut 02, 2005 20:29
autor: bladiiik
a jak juz dojdziesz do tego ze to uszczelka to nie zapomnij zmusic swojego mechanika do splanowania glowicy w przeciwnym razie istnieje duze prawdopodobienstwo ze cala robota pojdzie na marne. z reszta dobry mechanik powinien o tym wiedziec
:grin: