lolo_golf pisze:Płyn Dynagel. Potem zagrzej samochód, włącz grzanie zeby przez nagrzewnice tez przeszlo. Zgaś silnik i pomalutku odkrecaj korek o zbiorniczka wyrównawczego-tylko powoli bo tam jest cisnienie i jak odkrecisz szybko to wywali cały płyn. Tak kilka razy i bedzie odpowietrzony...
spek przy zlewaniu płynu odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i jak zlejesz płyn dolnym wężem od chłodnicy odczekaj trochę aż w miarę wszystko zleci
to załóż wąż i dobrze załóż spowrotem opaskę na ten wąż
później zalewaj płynem jaki Ci proponują koledzy z Forum
przy odpowietrzaniu wcale nie trzeba tak robić jak napisał
lolo_golf ponieważ płyn przez nagrzewnice płynie cały czas
a to że może robić ciepło i zimno w autku to
masz regulację zpecjalną przesłoną na wężach doprowadzających płyn do nagrzewnicy nie ma możliwości zamknięcia jej obiegu !
tak było napewno w niekórych modelach MK1 (bo miałem taki 13 letni 15 lat temu

) był trójnik do którego dochodziła
linka regulacyjna i ona na trójniku zamykała przez ręczną regulację w środku auta dopły :-)w płynu iwtedy tak to działało,
było podobnie w polonezach a teraz niestety nie jakbyś zamknął obie i niebyłoby trójnika który by skrócił obieg to
rozsadziłoby węże (chyba łapiesz o co chodzi )
z odpowietrzaniem też nie ma potrzeby odkręcania korka układ jest samoodpowietrzający (tak jest napisane w
mądrych książkach "Sam naprawiam" , a najlepiej jak zalejesz to nie zakrecaj korka a czekaj aż się zagrzeje i wtedy
zakręć pojeździj i jak dobrze ostygnie dolej tyle co trzeba i na tym koniec
robiłem to kilkadziesiąt razy, chociaż nie powiem zapowietrzenia się zdarzają ale tak w życiu nie słyszałem
żeby odpowietrzać a w dodatku można się poparzyć albo stracić połowę płynu który nalałeś przed rozgrzaniem auta