[mk3]Problem z .....niewiadomo czym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gag2a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 16:18
Lokalizacja: Northampton
Kontakt:

[mk3]Problem z .....niewiadomo czym

Post autor: gag2a » ndz wrz 17, 2006 16:32

Witam wszystkich serdecznie. Mam straszny problem z moim golfem. Jest to VW Golf 3, 1.4 - a problem z nim jest taki: w czasie jazdy silnik gaśnie, po upływie paru minut załącza sie ponownie, ale zdarza sie, że nie chce ruszyć przez pięć godzin. Chwilę przed gaśnięciem zapala sie kontrolka oleju i wysokiej temperatury, a także akumulatora - jednak z akumulatorem jest wszystko ok. Skacze również obrotomierz. Na początku myślałam, że to olej (był podwójny stan), jednak po spuszczeniu oleju i wlaniu nowego we właściwej ilości problem nie ustąpił. Mechanik określił, że może to być cewka lub kopułka, ale czy może to być powodem dymu z silnika
(dzisiaj tak już się stało). Z góry dziękuję za wszelkie porady
Ostatnio zmieniony pn wrz 18, 2006 15:24 przez gag2a, łącznie zmieniany 1 raz.


POMOCY!!!!

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz wrz 17, 2006 17:46

gag2a pisze:ale czy może to być powodem dymu z silnika
Gdzie ten dym był widziany - w którym miejscu??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

gag2a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 16:18
Lokalizacja: Northampton
Kontakt:

Post autor: gag2a » ndz wrz 17, 2006 18:12

Dym pojawił się poniżej pokrywy silnika - sam dół silnika - nie jestem w stanie dokładnie określić miejsca (taka sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy), ale mimo to samochód za moment ruszył. Natomiast olej aż się prawie zagotował - chłodnica jest sprawna. Sama sytuacja z gaśnięciem samochody trwa od ok 2 miesięcy, a co jakiś czas wnętrze kopułki jest całe w oleju.


POMOCY!!!!

andy94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:07
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: andy94 » ndz wrz 17, 2006 22:49

gag2a pisze:Na początku myślałam, że to olej (był podwójny stan)
Jak rozumieć ten podwójny stan? A płynu chłodniczego Ci nie ubywa?



gag2a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 16:18
Lokalizacja: Northampton
Kontakt:

Post autor: gag2a » pn wrz 18, 2006 13:47

Nie ubywa płynu, natomiast wycieka olej. Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą jest rozszczelnione bo w tym miejscu jest wyciek, tzn zbiera się olej nawet po 5 minutach pracy samochodu. Teraz stan oleju jest w normie, ale czy to coś wspólnego z gaśnięciem silnika??Zachowuje się tak, jakby zalewało iskrę lub nie przekazywało jej. Już naprawdę niewiem co jest z tym samochodem. Mechanik powiedział też, że może być to problem z palcem rozrządu, ale tak naprawdę nie powiedział nic konkretnego. Ale zbiera się też olej w aparacie zapłonowym:(


POMOCY!!!!

ditomek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 614
Rejestracja: pt paź 08, 2004 09:41
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: ditomek » pn wrz 18, 2006 15:18

Proponuję zwalczyć wyciek oleju.
To podstawa! I tak musisz to zrobić bo przecież nie będziesz jeżdził tak bez końca.
potem proponuję sprawdzić elektrykę. Jesli mechanika bez zarzutu to gasnie bo nie dostaje iskry lub benzyny w obudwu przypadkach sprowadza sie to do prądu. Zakładajc ze układ zasilania mechanicznie jest sprawny.
Najpierw zwalcz ubytki oleju!
Koniecznie!
pozdrawiam



zawisza44
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw lut 09, 2006 00:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: [mk3]Problem z .....niewiadomo czym

Post autor: zawisza44 » pn wrz 18, 2006 18:56

gag2a pisze: w czasie jazdy silnik gaśnie, po upływie paru minut załącza sie ponownie, ale zdarza sie, że nie chce ruszyć przez pięć godzin. Chwilę przed gaśnięciem zapala sie kontrolka oleju i wysokiej temperatury,
mam ten sam problem bylem z autkiem na komputerze ale nic nie wykryl nikt nie wie co to moze byc.



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » śr wrz 20, 2006 00:56

dokładnie tak jak powiedziane
zwalcz olej bo on ma byc w silniku a nie poza nim a potem proponuje sprawdzic uklad zasilania w paliwo i elektyke. a to ze pojawil sie dym to jest juz niepokojące ..... moim zdaniem kontrola pompy oleju, ukladu chłodzenia ,i zasilania w paliwo no i układu zapłonowego powodzenia



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr wrz 20, 2006 01:12

WItam!Auto Ci gaśnie ponieważ zalewa Ci cały aprat zapłonowy olejem. Jeśli dostaje się do kopułki utrudnia przeskok iskry i silnik gaśnie. Dodatkowo zalewa czujnik halla. Pewnie masz luz na ośce od aparatu i dostaje się tamtendy olej. Oczywiście wszystko można regenerować ale jesli masz troche kasy kup sobie nowy aparat Boscha lub używke. NIE KUPUJ TEGO ŚWIŃSTWA Z ALLEGRO BO TO JEST KOMPLETNY ZŁOM. Z pewnością masz też wyciek z pod głowicy. Słyszałem że czasem olej ucieka a poziom wody się nie zmienia ale to troche dziwne. Jak chcesz odwalić taką fuszerke na krótko to spróbuj dokręcic śruby kluczami gwiazdkowymi żeby się przekonać czy to napewno to ale polecam głowice splanować i założyć nową uszczelke. Zegary i wskaźniki mogą Ci wariować jeśli masz kable zużyte. Wysokie napięcie idzie na elektronike i wariacje murowane. Może to też być od oleju w kopułce. Moze gasnąc też od tego że zalewa Ci przepustnice olejem i masz brudną (to zalezy jaki masz silnik czy ABD czy AEX) Jeśli masz AEX czyli po 96 roku na wielopunkcie obstawiam że cała przyczyna tkwi a całym aparacie zaplonowym (czujnik halla + kopułka) plus uszczelka pod głowicą. Aparat należy wyjąć wcześniej zaznaczając jego polożenie po czym zbadać czy oś nie ma luzów. Jeśli mimo tego przecieka można wymienic orig ale i tak puści. Proponuje zakup oryginalnego aparatu Boscha lub Magneti. Moze być sprawna używka.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » śr wrz 20, 2006 09:46

ditomek pisze:I tak musisz to zrobić bo przecież nie będziesz jeżdził tak bez końca
Zauważ, że gag2a to kobietka!!! (bez urazy) Pozdrawiam. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości