mkII Diesel - problem z obrotami na zimnym silniku
: pn sty 31, 2005 14:29
Witam!
Proszę o jakieś sugestie w nastepującym temacie: maszyna mkII 1.6D
-problem z odpaleniem - trzeba go długo ciągnąć na rozruszniku i dodawać gazu wraz ze wzrostem obrotów silnika aż zacznie pracować sam bez rozrusznika
-po odpaleniu silnika nie trzyma wolnych obrotów (pływa cały czas)
-dodatkkowo muszę trzymać lekko nacisniety pedał gazu bo inaczej zgasnie
-maszyna dymi jak cholera dymek koloru siwego,
-po wyciągnieciu dźwigni przyśpieszacza obroty się stabilizują i samochód przestaje dymić, ale dalej trzeba trzymać nogę na gazie bo jak nie to stop,
-po nagrzaniu silnika przez ok. 1 lub 2 minuty (zalezy od tem. zewnętrznej) można zdjąc nogę z gazu - strasznie wtedy trzęsie maszyną ale chodzi nie gaśnie,
-po przygazowaniu czasem gaśnie a czasem nie (nawet po przejechaniu paru setek metrów potrafi zgasnąć po wbiciu na luz albo nawet przy zmianie biegów)
-paliwo to Diesel z NESTE z dodatkiem SkydDiesel
-olej jest, kontrolka od oleju gaśnie normalnie,
-po nagrzaniu silnika wszystko jest OK.
Zastanawiam się gdzie jest problem, czy to pompa wtryskowa, głowica, lub moze pierścienie. Dwa lata temu mierzone było cisnienie i było 32 na 1 i 3 oraz 30 na 2 i 4. jak jest teraz to nie wiem. Oleju bierze ok. 200ml na 1000km.
Proszę o jakieś typy no i rady co robić.
Pozdrawiam
Proszę o jakieś sugestie w nastepującym temacie: maszyna mkII 1.6D
-problem z odpaleniem - trzeba go długo ciągnąć na rozruszniku i dodawać gazu wraz ze wzrostem obrotów silnika aż zacznie pracować sam bez rozrusznika
-po odpaleniu silnika nie trzyma wolnych obrotów (pływa cały czas)
-dodatkkowo muszę trzymać lekko nacisniety pedał gazu bo inaczej zgasnie
-maszyna dymi jak cholera dymek koloru siwego,
-po wyciągnieciu dźwigni przyśpieszacza obroty się stabilizują i samochód przestaje dymić, ale dalej trzeba trzymać nogę na gazie bo jak nie to stop,
-po nagrzaniu silnika przez ok. 1 lub 2 minuty (zalezy od tem. zewnętrznej) można zdjąc nogę z gazu - strasznie wtedy trzęsie maszyną ale chodzi nie gaśnie,
-po przygazowaniu czasem gaśnie a czasem nie (nawet po przejechaniu paru setek metrów potrafi zgasnąć po wbiciu na luz albo nawet przy zmianie biegów)
-paliwo to Diesel z NESTE z dodatkiem SkydDiesel
-olej jest, kontrolka od oleju gaśnie normalnie,
-po nagrzaniu silnika wszystko jest OK.
Zastanawiam się gdzie jest problem, czy to pompa wtryskowa, głowica, lub moze pierścienie. Dwa lata temu mierzone było cisnienie i było 32 na 1 i 3 oraz 30 na 2 i 4. jak jest teraz to nie wiem. Oleju bierze ok. 200ml na 1000km.
Proszę o jakieś typy no i rady co robić.
Pozdrawiam