mkII Diesel - problem z obrotami na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

stary123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 10, 2005 14:04
Lokalizacja: Wrocław

mkII Diesel - problem z obrotami na zimnym silniku

Post autor: stary123 » pn sty 31, 2005 14:29

Witam!
Proszę o jakieś sugestie w nastepującym temacie: maszyna mkII 1.6D
-problem z odpaleniem - trzeba go długo ciągnąć na rozruszniku i dodawać gazu wraz ze wzrostem obrotów silnika aż zacznie pracować sam bez rozrusznika
-po odpaleniu silnika nie trzyma wolnych obrotów (pływa cały czas)
-dodatkkowo muszę trzymać lekko nacisniety pedał gazu bo inaczej zgasnie
-maszyna dymi jak cholera dymek koloru siwego,
-po wyciągnieciu dźwigni przyśpieszacza obroty się stabilizują i samochód przestaje dymić, ale dalej trzeba trzymać nogę na gazie bo jak nie to stop,
-po nagrzaniu silnika przez ok. 1 lub 2 minuty (zalezy od tem. zewnętrznej) można zdjąc nogę z gazu - strasznie wtedy trzęsie maszyną ale chodzi nie gaśnie,
-po przygazowaniu czasem gaśnie a czasem nie (nawet po przejechaniu paru setek metrów potrafi zgasnąć po wbiciu na luz albo nawet przy zmianie biegów)
-paliwo to Diesel z NESTE z dodatkiem SkydDiesel
-olej jest, kontrolka od oleju gaśnie normalnie,
-po nagrzaniu silnika wszystko jest OK.

Zastanawiam się gdzie jest problem, czy to pompa wtryskowa, głowica, lub moze pierścienie. Dwa lata temu mierzone było cisnienie i było 32 na 1 i 3 oraz 30 na 2 i 4. jak jest teraz to nie wiem. Oleju bierze ok. 200ml na 1000km.
Proszę o jakieś typy no i rady co robić.

Pozdrawiam


******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » pn sty 31, 2005 18:23

Do sprawdzenia wtryski czy nie leją i przedewszystkim sprawdź świece żarowe-one powinny grzać jeszcze chwilę po odpaleniu silnika. Nie wiem ile przejechało autko ale dwa lata to dużo warto by się zainteresować tym ciśnieniem jeszcze raz, będziesz miał pełen obraz sytuacji.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Shane84
Golf 2 D60
Golf 2 D60
Posty: 404
Rejestracja: czw sty 20, 2005 19:12
Lokalizacja: E-g

Post autor: Shane84 » pn lut 14, 2005 19:24

wiem tylko cos na temat odpalania !!! wyadaje mi sie ze tzreba zobaczyc swiece zarowe!!! zrobilm tak i pali od razu bez zadnego problemu i bez wzgledu na temp na zew. sprawdz to ! koszt siwec 4 to ok 90-100 zl pozdrawiam



yogi216

swiece!!!!!!

Post autor: yogi216 » śr lut 16, 2005 19:11

moim zdaniem to siwece. pewnie lapie na 2 gary ze musisz jeszcze krecic rozrusznikiem, a dymi ( i to pewnie na bialo) ze z wyrzyca nie spalone paliwo z garow na ktore ci nie zlapal. wyciagaj ssanie przed odapalaniem i sprobuj 2 razy zagrzac swiece jak jest zimno. ze wystepuja plywajace obroty to moze byc cos z pompą. U mnie tez tak jest ze jak jest zimny to ma mniejsze obroty i do konca nie wiem co to moze byc. jak sie rozgrzeje sa nawet za wysokie. pozdrawiam



yogi216

swiece!!!!!!

Post autor: yogi216 » śr lut 16, 2005 19:11

moim zdaniem to siwece. pewnie lapie na 2 gary ze musisz jeszcze krecic rozrusznikiem, a dymi ( i to pewnie na bialo) ze z wyrzyca nie spalone paliwo z garow na ktore ci nie zlapal. wyciagaj ssanie przed odapalaniem i sprobuj 2 razy zagrzac swiece jak jest zimno. ze wystepuja plywajace obroty to moze byc cos z pompą. U mnie tez tak jest ze jak jest zimny to ma mniejsze obroty i do konca nie wiem co to moze byc. jak sie rozgrzeje sa nawet za wysokie. pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 215 gości