Strona 1 z 1

MK II korektor hamowania

: sob wrz 16, 2006 14:57
autor: krzysiek77
witam.wczoraj byłem na przeglądzie i gość powiedział że nie hamuje lewy tył(zasadniczy)ręczny jest.powiedział mi że jest zapieczony korektor hamowania,czy wie ktoś jak to uruchomić i czy trzeba demontować?czy da się uruchomić bez ściągania?ewentualnie ile może kosztować nowy?

: sob wrz 16, 2006 15:05
autor: miś fazi
a napewno korektor siły chamowania moze masz zapieczony cilinderek w tym kole

: sob wrz 16, 2006 15:11
autor: krzysiek77
nie wiem nie znam się na tym,diagnosta na przeglądzie stwierdził że to korektor.a cylinderek jak uruchomić?

: sob wrz 16, 2006 15:14
autor: misiek
krzysiek77 korektor hamowania działa na dwa koła jednocześnie, musisz spr. czy czasem nie zapieczony jest cylinderek lub czy nie jest zapowietrzony układ lewego koła :bigok:

: sob wrz 16, 2006 15:17
autor: miś fazi
nie da sie tak stwierdzić bo nie wiadomo jak nie zdejmiesz bębna czy to korektor czy cilinderek bo korektor rozdziela na dwa koła to powinny oba szwankować a nie jedno najpierw sprawdz cylinderek bo od razu zobaczysz jakie masz szczęki

: sob wrz 16, 2006 15:18
autor: krzysiek77
a szczęki powinny być nie wytarte skoro nie działa zasadniczy?ręczny jest ok

: sob wrz 16, 2006 15:27
autor: misiek
krzysiek77 pisze:a szczęki powinny być nie wytarte skoro nie działa zasadniczy
reaczej nie, nawet gdyby były wytarte to by był hałas podczas hamowania - stawiam na zapowietrzony układ lub zapieczony cylinder

: sob wrz 16, 2006 15:29
autor: miś fazi
a licho wie czasem zasadniczy nie chamuje a ręczny trzyma nic sie nie dowiesz jak nie zdejmiesz bębna

: sob wrz 16, 2006 16:40
autor: vw_vandal
Też sądze że to coś z cylinderkiem albo układ jest zapowietrzony. Naprawdę nigdy nie spotkałem się żeby korektory siły hamowania był zepsuty. Ja bym zaczął od tylnich hantli. I jak ten diagnosta to zdiagnozował że to korektor tak na oko??

: sob wrz 16, 2006 18:33
autor: marek2907
w/g mnie zapieczony cylinderek , dość częsta usterka nie tylko w Golfach ( ale ogólnie)

: ndz wrz 17, 2006 18:16
autor: krzysiek77
więc jak uruchomić ten cylinderek,czy odrazu kupywać nowy?a w jaki sposób uruchomić?

: ndz wrz 17, 2006 18:25
autor: vw_vandal
krzysiek77, jeżeli cieknie to lepiej kupić nowy chyba koszt to 20-30 zł. Ale przeważnie jest za syfiały przeczyść go i tyle.

: ndz wrz 17, 2006 22:32
autor: as29
ja kupiłem korektor za 70 zł
ale na szrocie może to niezbyt mądre ale działa :D

wg moich danych nowy to koszt ok 340 zł :shock: