Padła mi prawdopodobnie pompa paliwa - po włączeniu zapłonu nie słychać żeby pompowała (jak dawniej) no i auto oczywiście nie pali - na szczęście mam LPG i odpaliłem na gazie bez najmniejszych problemów (ufff.. 200km od kraju, dobrze że stacje LPG są na słowacji popularne). Raczej jej nie zgrzałem, zawsze mam tak z kilkanaście l paliwa w baku, pewnie po prostu zdechła ze starości.
Jutro robię demontaż, ale zeby wiedzieć co dalej:
Czy coś innego jak pompa może być tu przyczyną (bezpieczniki są OK)?
Ile +/- kosztuje taka nowa pompa i jakiej marki byście mi polecili
a może używka - ale jak sprawdzić czy i ta nie na dodechu jest?
[MK3 1,8] Jaką pompę paliwa ew kupić?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 105
- Rejestracja: pn cze 13, 2005 18:14
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Przeżywalem to z 2 tygodnie temu... Ale ja najprowdopodobniej ją spaliłem. Jakoś nigdy nie miałem po drodze na stację i dojeżdżałem na oparach. Nie opłaciło się to. Pompę załatwiał mi mechanik - "No name", twierdzi, że niemiecka (???), kosztowała 200zł. Jak orientowałem się na własną rękę, to wyrób z dalekiego wschodu można kupić już za 100zł na allegro. Ale "normalna" cena sklepowa za zamiennik, to 200-350zł. Niestety żadna nazwa firmy z tego przedziału cenowego nic mi nie mówiła... Wiem tylko, że BOSCH kosztuje 1200zł. Oczywiście cały czas mówię o samym wkładzie, bo jest wymienialny (przynajmniej u mnie). Pompa chodzi bardzo ładnie, przy zakupie zwróć uwagę na ciśnienie, bo wiem, że są w MK3 dwa rodzaje. Ja akurat mam 1,1 bara. Pozdrawiam!
AAA, na dobrą sprawę pompę można bez większych problemów wymienić samemu. Ale o tym dowiedziałem się dopiero oglądając na czym polega jej wymiana...
AAA, na dobrą sprawę pompę można bez większych problemów wymienić samemu. Ale o tym dowiedziałem się dopiero oglądając na czym polega jej wymiana...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 335 gości