piszczy mi alternator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 15:58
Lokalizacja: gdansk

piszczy mi alternator

Post autor: adam s » pt wrz 15, 2006 16:10

jestem posiadaczem golf 3 1.8 gt 1993r. i cos w trawie a dokladniej w alternatorze piszczy-tak mi sie wydaje ze to tam.i ostanio ze dwa razy sam zgasl niewiem dlaczego.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pt wrz 15, 2006 16:14

adam s pisze:a dokladniej w alternatorze piszczy
Pasek?


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt wrz 15, 2006 16:16

wersja bardziej optymistyczna to pasek, mniej optymintyczna to łożyska w alternatorze


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
cartonik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: czw lut 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Kontakt:

Post autor: cartonik » pt wrz 15, 2006 17:02

moim zdaniem to tez pasek! ale Przyjzyj sie paseczkowi rozrzadu bo moze to on Obciera o Silnik ja mialem taki sam problem a wiec przyjzyj sie uwarznie! Pozdrawiam



adam s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt wrz 15, 2006 15:58
Lokalizacja: gdansk

Post autor: adam s » pt wrz 15, 2006 20:48

no dzieki bardzo -sprawdze to bo mialem przez to zły humor,odkąd kupilem tego golfa, a mam go juz 4 miechy-to nic sie z nim niedziało,ogólnie jestem z niego zadowolony.pomimo pozerajacej go korozji,ale jestem w trakcie wymiany blacharki.pozdrawiam i dziekuje.



Awatar użytkownika
Adammuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 19:57
Lokalizacja: unfern Bromberg

Post autor: Adammuz » pt wrz 15, 2006 20:59

Tak jak powiedzieli przedmówcy pasek, albo alternator. Pasek to na oko zobaczysz czy jest luźny lub zniszczony a alternator to zdejmij pasek i zobacz czy lekko idzie jak nie to ściągacz do łożysk i młotek. Generalnie masz tam dwa łożyska takie rolki po których chopdzą szczotki i oczywista szczotki mozesz wymienic wszystko przy okazji nie zaszkodzi a alternator bedzie jak nowka



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pt wrz 15, 2006 22:12

Witam, zanim zaczniesz rozbierać alternator to sprawdz pasek. Odpal silnik i jak bedzie piszczalo polej obracajacy sie pasek woda. Jesli przestanie piszczec to wystarczy go tylko naciagnac. Uwaga nie stoj na wprost obracajacaego sie paska bo mozna sie zmoczyc ;)
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości