Strona 1 z 1

[Mk3]Problem z odpaleniem, czy to wina pompy?

: wt wrz 12, 2006 19:49
autor: M@rcus
Witam, mam od jakiegoś czasu problem, mianowicie gdy chce odpalić autko zapala po czym po 3 sekundach gaśnie, i to z regóły nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny, nie jest to też za każdym razem ale często, zanim odpale autko to musze wykonać po 5-10 prób zanim załapie. Z tego co zauważyłem podczas ostatniego tankowania jeśli miałem więcej paliwa w baku powyżej czerwonych kresek autko paliło normalnie, ale gdy jets już mniej problem pojawia się spowrotem, i teraz pytanie czy to wina pompy paliwa czy ewentualnie gdzieś indziej szukać przyczyny? Moze filtr paliwa do wymiany? z tym żę akurat nie mogę go zlokalizować, powinien się znajdować z lewej strony koło belki?
Dzięki za odp. pozdróVWka

: wt wrz 12, 2006 19:59
autor: dziejo
M@rcus pisze:zlokalizować, powinien się znajdować z lewej strony koło belki?
dokładnie tak wskażnikem paliwa sie nie sugeruj może wystarczy - pompę przeczyścic

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 20:00 ]
jest to baniaczek zblizony wielkoscia do szklanki !!!

: wt wrz 12, 2006 20:01
autor: Adamtd
M@rcus pisze:ale gdy jets już mniej problem pojawia się spowrotem
No to tak wygląda jakbyś na oparach jeździł więc to nie jest miarodajne sprawdzanie.
Jak masz np połowę baku to jak auto odpala?

: wt wrz 12, 2006 20:05
autor: dziejo
M@rcus pisze:Moze filtr paliwa do wymiany?
swoją droga jak nie wiesz kiedy był zmieniany a warto to zrobic ja załozyłem filtr KNEHT

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 20:08 ]
przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu

: wt wrz 12, 2006 20:17
autor: miś fazi
takie pytanko czy masz orginalny immobileizer ? i z którego roku masz autko ?

: wt wrz 12, 2006 20:25
autor: Adamtd
dziejo pisze:przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu
Datam że taka jazda na rezerwie może załatwić bardzo szybko pompę, bo pompa jest smarowana benzyna, a jak jej nie ma... no to działa sobie na sucho