[Mk3]Problem z odpaleniem, czy to wina pompy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
M@rcus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[Mk3]Problem z odpaleniem, czy to wina pompy?

Post autor: M@rcus » wt wrz 12, 2006 19:49

Witam, mam od jakiegoś czasu problem, mianowicie gdy chce odpalić autko zapala po czym po 3 sekundach gaśnie, i to z regóły nie ma różnicy czy jest ciepły czy zimny, nie jest to też za każdym razem ale często, zanim odpale autko to musze wykonać po 5-10 prób zanim załapie. Z tego co zauważyłem podczas ostatniego tankowania jeśli miałem więcej paliwa w baku powyżej czerwonych kresek autko paliło normalnie, ale gdy jets już mniej problem pojawia się spowrotem, i teraz pytanie czy to wina pompy paliwa czy ewentualnie gdzieś indziej szukać przyczyny? Moze filtr paliwa do wymiany? z tym żę akurat nie mogę go zlokalizować, powinien się znajdować z lewej strony koło belki?
Dzięki za odp. pozdróVWka



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 12, 2006 19:59

M@rcus pisze:zlokalizować, powinien się znajdować z lewej strony koło belki?
dokładnie tak wskażnikem paliwa sie nie sugeruj może wystarczy - pompę przeczyścic

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 20:00 ]
jest to baniaczek zblizony wielkoscia do szklanki !!!



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt wrz 12, 2006 20:01

M@rcus pisze:ale gdy jets już mniej problem pojawia się spowrotem
No to tak wygląda jakbyś na oparach jeździł więc to nie jest miarodajne sprawdzanie.
Jak masz np połowę baku to jak auto odpala?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt wrz 12, 2006 20:05

M@rcus pisze:Moze filtr paliwa do wymiany?
swoją droga jak nie wiesz kiedy był zmieniany a warto to zrobic ja załozyłem filtr KNEHT

[ Dodano: Wto Wrz 12, 2006 20:08 ]
przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt wrz 12, 2006 20:17

takie pytanko czy masz orginalny immobileizer ? i z którego roku masz autko ?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » wt wrz 12, 2006 20:25

dziejo pisze:przypomniała mi sie jedna historia kumpla juz wyleczył się z jezdzenia na rezerwie podobne objawy do twoich z tym ze jeszcze mu szarpał w czasie jazdy jak zatankował poza rezerwę auto smigało bez problemu
Datam że taka jazda na rezerwie może załatwić bardzo szybko pompę, bo pompa jest smarowana benzyna, a jak jej nie ma... no to działa sobie na sucho


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości