Strona 1 z 1

[mkIV] Koledzy pomocy bo zwariuje brak mocy

: ndz sty 30, 2005 17:34
autor: mismio
Mam poważny kłopot z moim vw IV 19tdi 110km sytuacja jest następująca
Raz na jakiś czas samochód powyżej 120 km na godzine przestaje przyspieszac mimo ze mu cisne jakby ktoś go trzymał za dupę, jak stanę wyłączę zapłon odpalę ponownie chodzi jak trzeba co to może być? Wymieniłem mu przepływomierz i dalej tak mam razz na jakis czas moc mu odbiera i pozniej po odpaleniu ponownym jest ok.
pomozcie prosze

od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów

: ndz sty 30, 2005 18:13
autor: zeld
bledy map ? ? ? :otepienie: jedz na diagnoza ! :pub:

: ndz sty 30, 2005 19:04
autor: 1 6 D
Znowu pewnie ci przepływomierz nawalił. One są awaryjne bardzo. Wiem, że są dwa rodzaje: wkłady i całe.

PS. Masz może problem z odpalaniem na ciepło.

: ndz sty 30, 2005 19:08
autor: mismio
1 6 D pisze:Znowu pewnie ci przepływomierz nawalił. One są awaryjne bardzo. Wiem, że są dwa rodzaje: wkłady i całe.

PS. Masz może problem z odpalaniem na ciepło.
pali dobrze

: pn sty 31, 2005 14:11
autor: mismio
no i bylem na vagu i nic nie wykazalo samochod chpodzi dobrze szpec powiedzial zebym przyjechal jak mi mocy zabraknie znow wtedy mnie podepnie
dziwna sprawa

: pn sty 31, 2005 17:29
autor: Corvax
Błąd jest cały czas czy sporadycznie? diagnoza na VAGu statycznie czy dynamicznie - jak statycznie to szkoda kasy, raczej nic nie wykaże. Polecam porządny warsztat i porządną diagnoze.

: pn sty 31, 2005 22:17
autor: mismio
blad jest raz na jakis czas diagnoza byla w warsztacie nic nie wykazala pozniej jezdzilismy po miescie gaszac auto co chwila i nic caly czas mial moc i szedl jak szalony ,widac dzis mu sie niechcialo psuc,gosc mi powiedzial zebym podjechal do niego wtedy jak wystapi problem to od razu mnie podepnie pod kompa bo teraz jest wszystko ok a ja juz mialem kilka razy sytuacje ze mi za tylek ktos jakby go trzymal przy 120

: pn sty 31, 2005 23:56
autor: figurel
Czegoś tu nie rozumiem. Był podpięty pod vaga i co? Nie odczytano błędów? Przecież musi być w pamięci zapisany, nawet jak błąd występuje sporadycznie. Nr błędu jest istotny w próbie odpowiedzi na pytanie. Czyżby mechanior nie potrafił błędów oczytać? Miałem ten sam problem, dokładnie takie same objawy tylko przy 130 - 140 km/godz. Vag wykazał błąd nr 17958 przekroczone ciśnienie doładowania. Zmieniłem N75, zawór ograniczający ciśnienie doładowania problemy się skończyły