Strona 1 z 1

[MK3] Przecięta osłona gumowa drążka kierowniczego.

: ndz wrz 10, 2006 21:59
autor: raf2234
Witam.
Mam przecietą osłone gumową na przekładni kierowniczej. Wygląda to jak cięcie "technologiczne" - bo sie komuś nie chciało sie odkrecać końcówki drążka przy zakładaniu gumy. W każdym razie w przekładni jest syf (smar+piach). Na razie to zakleiłem prowizorycznie bandażem+silikon. Da sie przekładnie wyczyścić bez demontażu z samochodu? I czy jezdzenie z takim felerem - poza zapewne skróceniem żywota przekładni - może grozić jakimś niebezpieczeństwem.

W tej chwili jakiś niepokojących objawów pracy układu kierowniczego nie ma. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.

: ndz wrz 10, 2006 22:40
autor: red
po mojemu rozebrać, umyć i złożyć nową osłonę
żadna filozofia tylko trzeba sobie zaznazyć na drążku gdzie była końcówka mniej więcej
a potem jak kiera nie stoi tak jak wcześniej to zbieżność ustawić
i to na tyle
pzdr
red

: ndz wrz 10, 2006 22:43
autor: harrygo1
Dmuchaj na zimne demontuj i wymieniaj ta gume bo przekładnia kosztuje o wiele wiecej
i nigdy nie wiadomo jak kupisz w jakim stanie będzie(mowa o używanej).

: pn wrz 11, 2006 09:01
autor: raf2234
No ta guma to wyglada na przecietą spacjalnie, wiec taki stan jest co najmniej od roku - jak kupiłem samochód. Ten brud rozszedł sie pewnie po całej przekładni. Spróbuje umyc i nasmarowac przekładnie od strony tej gumy. Przy okazji wymienie końcówke drążka. Bedzie na zaś.
Jakiś specjalny smar jest do przekładni? Czy wystarczy zwykły np. ŁT4?