Witam.
Mam przecietą osłone gumową na przekładni kierowniczej. Wygląda to jak cięcie "technologiczne" - bo sie komuś nie chciało sie odkrecać końcówki drążka przy zakładaniu gumy. W każdym razie w przekładni jest syf (smar+piach). Na razie to zakleiłem prowizorycznie bandażem+silikon. Da sie przekładnie wyczyścić bez demontażu z samochodu? I czy jezdzenie z takim felerem - poza zapewne skróceniem żywota przekładni - może grozić jakimś niebezpieczeństwem.
W tej chwili jakiś niepokojących objawów pracy układu kierowniczego nie ma. Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
[MK3] Przecięta osłona gumowa drążka kierowniczego.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No ta guma to wyglada na przecietą spacjalnie, wiec taki stan jest co najmniej od roku - jak kupiłem samochód. Ten brud rozszedł sie pewnie po całej przekładni. Spróbuje umyc i nasmarowac przekładnie od strony tej gumy. Przy okazji wymienie końcówke drążka. Bedzie na zaś.
Jakiś specjalny smar jest do przekładni? Czy wystarczy zwykły np. ŁT4?
Jakiś specjalny smar jest do przekładni? Czy wystarczy zwykły np. ŁT4?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 303 gości