Strona 1 z 1

prosze o rade!! gasnie jak zapalam III.1.4

: ndz sty 30, 2005 15:58
autor: speede
Mam duzy problem, jak zimny silnik np z rana (wtryek 1 punktowy)to gasnie odrazu i nie wiem co jest, tak jakby ssanie nie dzialalo. Jak zlapie troche temperatury to w miare trzyma obroty, ale tez cos nierowno i nie ma znaczenia czy na gazie czy benzynie. Jesli ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem i naprawil usterke to o prosze o pomoc!. Dzieki, pewnie sa tu fachowcy VW.

: ndz sty 30, 2005 16:41
autor: MAREK 74
a sprawdzałeś czujaka temperatury??????

: ndz sty 30, 2005 19:52
autor: speede
o ktory czujnik jest mowa? wymienialem ten w chlodnicy i nic pozatym, troche czyscilem przewody odpowietrzania bo były zatkane woda i musztarda sie zrobila dusil mi sie, ale to zrobilem to. Poza tym czyscilem wtrysk powietrzem i silniczek krokowy, ale tam bylo czysto wiec w sumie to niczego nie zmienilem ani nie regulowalem, a tu raptem nie mam na zimnym wogole wolnych obrotów, a jak sie nagrzeje do okolo 70-90 C, to sa obroty za duze. Pomocy!! dzieki za odpowiedz

: ndz sty 30, 2005 19:54
autor: speede
jutro mam zamiar jechac na komputer sprawdzic jak myslisz pomoze to cos , moze restart kompa czy jak bo kostki odlaczalem i podlaczalem po czyszczeniu.

: ndz sty 30, 2005 22:06
autor: MAREK 74
niebieski czujak
sprawdź błędy kompem

: pn sty 31, 2005 03:01
autor: speede
dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. :(. To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx

: pn sty 31, 2005 16:35
autor: Pzwmichu
speede pisze:dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. :(. To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx
mam ten sam problem, tylko, że w RP-ku i juz nie wiem co robić. Dodatkowo silnik często mi gaśnie przy wrzuceniu sprzęgła i jak jest mocno zagrzany po wcinięciu gazu strasznie muli, prawie w ogóle nie przyspiesza.

Także jak sprawdzisz kompem to napisz co było u Ciebie, bo może to samo jest u mnie.

P.S. Co do silniczka krokowego to ja go od razu wykluczyłem, bo wkładałem dwa inne sprawne i nie było róznicy. :)

: wt lut 01, 2005 19:27
autor: speede
witam bylem na Vagu i nic nie wykryli w golfach 3 92 nie mozna nic zrobic z komputerem a reset to przez zdiecie klemy wystarczy na kilka minut. I nadal nie wiem co jest gasnie jak zimny! a jak nagrzeje sie to obroty sa nie rowne a nawet za wysokie czasem. Niehc ktos napisze co jest grane!! pilnie potrzebuje rady! VW musi jezdzic!!! :)

: wt lut 01, 2005 21:32
autor: MAREK 74
trójki mają pełną diagnostyke
w takim razie byłeś u jakiś baranów

: śr lut 02, 2005 13:33
autor: speede
w starszych trojkach komputer ustala sie za pomoca kodow byskowych, wiec nie podlaczyli mi do kompa, tylko przez jakas kontrolke, nadal mam zle problem z obrotami, teraz sa za wysokie i nie da sie obnizyc, Z rana zapala i nie gasnie tylko nagrzeje sie lekko i juz mam kolo 3000.Co robic?

: śr lut 02, 2005 16:18
autor: adamo122
nie wiem czy to moze pomóc, nie jestem mechanikiem, ale po prwej stronie silnika jest taki plastykowy przewód którym idzie powietrze do wspomagania chamulców (nie jestem pewien czy dobrze mówie) , jak staniesz przed autem to widac go odrazu, jest na wprost w prawo od silnika, ja go wymieniłem bo obroty mi skakały i to pomogło (był popękany) , w prawdzie to było w octavii ale konstrukacja podobna , koszt ok 40 zł oryginalny w salonie (także niedrogo) a wymiana to banał samemu to zrobiłem, wystarczy mocno pociągnąć i wychodzi

: śr lut 02, 2005 17:15
autor: speede
rozumiem, ale co maja hamulce do wtrysku i membrany, mi chodzi o lewa strone tam gdzie filtr powietrza, tam jest taka membamka i ida przewy do pokrywy zespolu wtryskowego, moze tam cos da sie robic. Nie wiem juz nic :). Ale milo bedzie jak ktos cos dopowie zeby pomoc. Thx