prosze o rade!! gasnie jak zapalam III.1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

prosze o rade!! gasnie jak zapalam III.1.4

Post autor: speede » ndz sty 30, 2005 15:58

Mam duzy problem, jak zimny silnik np z rana (wtryek 1 punktowy)to gasnie odrazu i nie wiem co jest, tak jakby ssanie nie dzialalo. Jak zlapie troche temperatury to w miare trzyma obroty, ale tez cos nierowno i nie ma znaczenia czy na gazie czy benzynie. Jesli ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem i naprawil usterke to o prosze o pomoc!. Dzieki, pewnie sa tu fachowcy VW.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sty 30, 2005 16:41

a sprawdzałeś czujaka temperatury??????


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » ndz sty 30, 2005 19:52

o ktory czujnik jest mowa? wymienialem ten w chlodnicy i nic pozatym, troche czyscilem przewody odpowietrzania bo były zatkane woda i musztarda sie zrobila dusil mi sie, ale to zrobilem to. Poza tym czyscilem wtrysk powietrzem i silniczek krokowy, ale tam bylo czysto wiec w sumie to niczego nie zmienilem ani nie regulowalem, a tu raptem nie mam na zimnym wogole wolnych obrotów, a jak sie nagrzeje do okolo 70-90 C, to sa obroty za duze. Pomocy!! dzieki za odpowiedz



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » ndz sty 30, 2005 19:54

jutro mam zamiar jechac na komputer sprawdzic jak myslisz pomoze to cos , moze restart kompa czy jak bo kostki odlaczalem i podlaczalem po czyszczeniu.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » ndz sty 30, 2005 22:06

niebieski czujak
sprawdź błędy kompem


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » pn sty 31, 2005 03:01

dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. :(. To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx



Awatar użytkownika
Pzwmichu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: śr paź 13, 2004 21:38
Lokalizacja: Gozdnica
Kontakt:

Post autor: Pzwmichu » pn sty 31, 2005 16:35

speede pisze:dzieki za odpowiedz, ale gdzie jest ten niebieski czujnik?, wlasnie jechalem autem i kurcie nie trzyma obrotow na zimnym, musze noge trzymac na gazie dopoki sie nie nagrzeje, cholera sie wkurzyc mozna. :(. To tak jakby ssanie nie dzialalo moze byc tez silniczek przy przepustnicy? ile to kosztuje i czy da sie to jakos sprawdzic?, naprawic?. Jak sie nagrzeje to ma duze obroty, nie wiem co dzialac, jak jutro dorwe goscia z komputerem to napisze co jest. Thx
mam ten sam problem, tylko, że w RP-ku i juz nie wiem co robić. Dodatkowo silnik często mi gaśnie przy wrzuceniu sprzęgła i jak jest mocno zagrzany po wcinięciu gazu strasznie muli, prawie w ogóle nie przyspiesza.

Także jak sprawdzisz kompem to napisz co było u Ciebie, bo może to samo jest u mnie.

P.S. Co do silniczka krokowego to ja go od razu wykluczyłem, bo wkładałem dwa inne sprawne i nie było róznicy. :)


GOLF 1.8 RP 90r. full wypass.

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » wt lut 01, 2005 19:27

witam bylem na Vagu i nic nie wykryli w golfach 3 92 nie mozna nic zrobic z komputerem a reset to przez zdiecie klemy wystarczy na kilka minut. I nadal nie wiem co jest gasnie jak zimny! a jak nagrzeje sie to obroty sa nie rowne a nawet za wysokie czasem. Niehc ktos napisze co jest grane!! pilnie potrzebuje rady! VW musi jezdzic!!! :)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt lut 01, 2005 21:32

trójki mają pełną diagnostyke
w takim razie byłeś u jakiś baranów


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » śr lut 02, 2005 13:33

w starszych trojkach komputer ustala sie za pomoca kodow byskowych, wiec nie podlaczyli mi do kompa, tylko przez jakas kontrolke, nadal mam zle problem z obrotami, teraz sa za wysokie i nie da sie obnizyc, Z rana zapala i nie gasnie tylko nagrzeje sie lekko i juz mam kolo 3000.Co robic?



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr lut 02, 2005 16:18

nie wiem czy to moze pomóc, nie jestem mechanikiem, ale po prwej stronie silnika jest taki plastykowy przewód którym idzie powietrze do wspomagania chamulców (nie jestem pewien czy dobrze mówie) , jak staniesz przed autem to widac go odrazu, jest na wprost w prawo od silnika, ja go wymieniłem bo obroty mi skakały i to pomogło (był popękany) , w prawdzie to było w octavii ale konstrukacja podobna , koszt ok 40 zł oryginalny w salonie (także niedrogo) a wymiana to banał samemu to zrobiłem, wystarczy mocno pociągnąć i wychodzi



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » śr lut 02, 2005 17:15

rozumiem, ale co maja hamulce do wtrysku i membrany, mi chodzi o lewa strone tam gdzie filtr powietrza, tam jest taka membamka i ida przewy do pokrywy zespolu wtryskowego, moze tam cos da sie robic. Nie wiem juz nic :). Ale milo bedzie jak ktos cos dopowie zeby pomoc. Thx



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 146 gości