dziwne zgrzytanie w alternatorze
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
dziwne zgrzytanie w alternatorze
siemanko nie wie ktos co to moze byc jak odpalam auto to zgrzyta mi cos w alternatorze badz obok niego wydaje mi sie ze jest to lozysko na alternatorze bo im wiecej daje gazu to glosniej to zgrzyta ale nie jestem pewnien czy to to hehe jak ktos mial taki problem to bardzo bym prosil o napisanie co to moze byc i mniej wiecej ile sie trzeba liczyc z naprawa tego dzieki pozdro
UCZUCIA ZAGUBILEM UTRACILEM TO CO PIEKNE :(
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
Cześć!
Są dwa proste sposoby na sprawdzenie pompy i alternatora.
1.Na pracującym silniku bierzesz długi śrubokręt lub kawałek pręta, jeden koniec przytykasz do (alternatora lub pompy) najlepiej w okolicy łożyska, a drugi koniec chwytasz w dłoń tak żeby troszeczkę z niej wystawał i delikatnie przytykasz do tego, ucho (tylko ostrożnie).
To taki prosty stetoskop, jak bedzie coś rzęzić lub zgrzytać to znalazłeś awarię.
2.Na wyłączonym silniku zdejmujesz pasek klinowy i kręcisz kołem pasowym pompy lub alternatora, jak cichutko i bez zgrzytów się kręci to dobrze, jak nie to już wiesz co do wymiany.
Powodzenia!
Są dwa proste sposoby na sprawdzenie pompy i alternatora.
1.Na pracującym silniku bierzesz długi śrubokręt lub kawałek pręta, jeden koniec przytykasz do (alternatora lub pompy) najlepiej w okolicy łożyska, a drugi koniec chwytasz w dłoń tak żeby troszeczkę z niej wystawał i delikatnie przytykasz do tego, ucho (tylko ostrożnie).
To taki prosty stetoskop, jak bedzie coś rzęzić lub zgrzytać to znalazłeś awarię.
2.Na wyłączonym silniku zdejmujesz pasek klinowy i kręcisz kołem pasowym pompy lub alternatora, jak cichutko i bez zgrzytów się kręci to dobrze, jak nie to już wiesz co do wymiany.
Powodzenia!
- malutki gti
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 23:37
- Lokalizacja: >>>GLIWICE
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 404 gości