czy ktos wie co i jak?
ew jak opuscic szybe manualeni zeby ja wyjac?
dziekuje i pilne to troszke
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
pzdr
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
chetnie tylko ze wlasnie jak to wyjac...mrEd pisze:Prawdopodobnie kolega ma zerwaną linkę wypadało by wyjąść cały mechanizm i to sprawdzić
a gdzie?mrEd pisze:a kolega jest z częstochowy więc ma na miejscu takiego specjalistę
zdjąć tapicerkę, o tym znajdziesz. Poluzować -nie trzeba odkręcać całkiem - pięć śrób 10-ek mocujących mechanizm do wewnętrznej blachy drzwi (po dwie przy prowadnicy i jedna przy silniczku) . Obniżyć troszkę mechanizm zbliżając u dołu obie prowadnice do siebie. Jest jeszcze spinka plastykowa u góry z przodu mocująca linki do blachy - ją też wyjąć. Wtedy mechanizm opadnie trochę w dół i zyskuje się dostęp do dwóch śrób 10-ek mocujących obejmy przy prowadnicach do samej szyby. Masz szybę u góry ale włożysz rękę z płaską 10-ką i odkręcisz. Obejmy na szybie będą mocno zapieczone i trzeba trochę siły użyć żeby szybkę wycignąć. Teraz wyciągasz mechanizm w dół dalej zbliżając dolne końce prowadnic ku sobie. Odczepiasz wtyczkę od modułu - ma taką przesuwaną nakładkę, p[rzesuwasz ją w bok i wtyczka wychodzi. Szyba jest już uwolniona. Na czas naprawy przyklej ją u góry do ramki dtrwi taśmą lub podeprzyj, po spadnie w dół.MAPET pisze:no wlasnie ale mimo wysztko jak opusic szybe i wyjac caly mehcniamz bo narazie nie moge nic zroibic..
ale może nie wychodzić, np styki przekaźniczka wypalone, brak jakiejś masy itpMAPET pisze:to raczej prad dochodzi...
No to sprawdź jeszcze styki w słupku. Może to jakiś banał? Bo jak popatrzysz na schemat to mniej więcej widać tak ogólnie że elektronika ma swoje kable, a wyjście przekaźników swoje.MAPET pisze:aha dodam ze to sie stalo po tym jak odkrecilem drzwi bo malowalem podkaldem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości