Mk3-co z tym silnikiem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

NERX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 09:25
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Mk3-co z tym silnikiem?

Post autor: NERX » pt wrz 08, 2006 13:18

Sory za to przed chwilą ale coś tu z kompem nie tegens.
Jestem swieżym i prawie zielonym posiadaczem Golfa 3 ,ABD, rok 94.
Silnik pracuje może nie strasznie ,ale jest to wystarczająco odczuwalne ,nie potrafie dokładnie sprecyzować czy przy zimnym ,czy przy ciepłym ale chyba na ciepłym jest to bardziej odczuwalne zwłaszca podczas stania odgłos porównywlny do pracy malucha z króciutkim momentem cichszym tak jakby nie Golf! I te dziwne jakby ocieranie u dołu ,słysze to szcególnie przy otwrtej szybie jakby okolice środka samochodu,ostatnio kolega tam mocował tą blache co izoluje wydech bo ledwo wisiała.Przy staniu jest naprawde bardzo kiepsko ,może przy jeżdzie tego nie słychać sam już nie wiem?
Golfik jest z niemiec kupiłem od handlarza z miesiąc temu.Był mały wyciek oleju z silnika przy kupnie, niestety po 2 tygodniach w garażu była już konkretna plama w okolicach rozrządu ,szło po misce i wspomaganiu od góry też było troche widać bardziej po szybkiej jeżdzie.Przez ten wyciek dostałem przegląd na 2 tygodnie z koniecznąścią usunięcia dodam ,że koleś powiedział,że to napewno nie olej silnikowy tylko ze wspomagania.Kumpel mechanik wymienił usczelke w misce lecz daremnie bo dalej olej uciekał,dzień przed końcem terminu wymieniłpierścienie już tak nie kapało i przegląd wbił ale silnik sie dalej poci! Widze to u góry koło rozrządu czy to uszczelka? A najdziwniejsze jest to ,że (albo mam halucynacje ) chyba mi przybyło oleju w silniku !! A nic nie dolewałem (było połwe a jest cały!!!!) Co jest grane ? Auto stoi w garażu także jaj mi nikt nie robi :chytry: