[MK3] nie ma iskry ani pompa paliwa nie chodzi
: wt wrz 05, 2006 18:44
Doszedłem już do tego miejsca, że wiem gdzie przykręcono immobilizer. Kto już taki kiedyś mostkował? Chętnie bym zobaczył na rysunku lub opis poszczególnych kolorów. Proszę o radę i zarazem dzięki.
Tu opis objawów.
Kto pomoże wykryć usterkę w moim golfiku ( rocznik 97, silnik 1,6 benzyna, 101 KM). Objawy od kilku tygodni były takie:
Przy zapalaniu silnika rozrusznik kręcił ale zauważyłem, że nie słychać pompy paliwowej, to też nie odpalił. Po chwili pompa się właczyła i można było odpalić. I tak co kilka dni coraz częściej, aż już więcej nie odpałił. Przy wymuszonym włączeniu przekaźnika pompy paliwo jest podawane ale samochód nie odpala. Pewnie nie ma iskry. Wszyskie inne przekaźniki też są w samochodzie ok. jak i bezpieczniki. Wydaje się, iż może to być immobilizer. Nie potrafiłem go zlokalizować w obrębie tablicy bezpiecznikowej, bo nawet nie wiem jak wygląda i jakie ma wymiary. I tu pytanko do specjalistów. Gdzie znajdę ten immobilizer i jak wygląda, jest napewno oryginajny z VW bo pisze w papierach. Czy może winna jest pętla, kluczyk lub jakiś zimny lut w układzie elektronicznym, skoro dotychczas zawsze odpalił, mimo, że z opóźnieniem? Co jeszcze steruje przekażnikiem pompy lub układu zapłonowego, napewno komputer? Jak wykluczyć kolejne układy w warunkach domowych aby dojść do sedna? Wykluczam pompę bo daje należyte ciśnienie i wydajność.
Tu opis objawów.
Kto pomoże wykryć usterkę w moim golfiku ( rocznik 97, silnik 1,6 benzyna, 101 KM). Objawy od kilku tygodni były takie:
Przy zapalaniu silnika rozrusznik kręcił ale zauważyłem, że nie słychać pompy paliwowej, to też nie odpalił. Po chwili pompa się właczyła i można było odpalić. I tak co kilka dni coraz częściej, aż już więcej nie odpałił. Przy wymuszonym włączeniu przekaźnika pompy paliwo jest podawane ale samochód nie odpala. Pewnie nie ma iskry. Wszyskie inne przekaźniki też są w samochodzie ok. jak i bezpieczniki. Wydaje się, iż może to być immobilizer. Nie potrafiłem go zlokalizować w obrębie tablicy bezpiecznikowej, bo nawet nie wiem jak wygląda i jakie ma wymiary. I tu pytanko do specjalistów. Gdzie znajdę ten immobilizer i jak wygląda, jest napewno oryginajny z VW bo pisze w papierach. Czy może winna jest pętla, kluczyk lub jakiś zimny lut w układzie elektronicznym, skoro dotychczas zawsze odpalił, mimo, że z opóźnieniem? Co jeszcze steruje przekażnikiem pompy lub układu zapłonowego, napewno komputer? Jak wykluczyć kolejne układy w warunkach domowych aby dojść do sedna? Wykluczam pompę bo daje należyte ciśnienie i wydajność.