Strona 1 z 1

G60 - poradzcie

: pn wrz 04, 2006 09:56
autor: CYBER
witam

potrzebuje Waszej porady, mianowicie :

chce zkupic G60 z osprzetem ale bez sprezarki i dolozyc do niego turbine. wiadomo, moc i momnet beda wtedy odpowiednio satysfakcjonujace. ale teraz pytanie : jakie elementy osprzetu tego silnika sa wyjatkowe i musza pochodzic z G60 a jakie sa identyczne z innymi silnikami 1.6 i 1.8 ? co kupic w zestawie wraz z silnikiem poza kolektorem wydechowym oraz sprezarka zeby to w miare szybko poskladac i nie dokupowac czesci oddzielnie?

przy okazji, znalazlem wczoraj na allegro 4 oferty z silnikami G60, czy ktokolwiek z Was wie/widzial/zna ?

http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.
http://www.allegro.pl/show_item.php?ite ... s%C5%82any.

przy okazji -> Mk1 nie posiada trawersu pod silnikiem, jak wyglada sprawa z wlozeniem silnika osadzonego na trawersie?
druga kwestia to jak sie ma sprawa z piastami w kolach i przgubami? ktos cos wie konkretnego?
jest sens kupowac motor ze skrzynia czy nie ma tagkiego wymogu i wytrzyma zwykla?

pozdrawiam

: pn wrz 04, 2006 10:43
autor: nasch
widze ze chcesz wsadzic G60 do MK I :) tez mi to chodzi po glowie

: wt wrz 05, 2006 13:35
autor: silent_rob
najlepiej szukaj kompletu na swapa bo jak bedziesz osprzet dokupowal to ci koszta wieksze przyjdaa niz za komplecik :] :hmm:

: wt wrz 05, 2006 15:03
autor: TAZ
W G60 masz sprzęgło 228mm, a w innych silnikach mniejsze. Skrzynkę musisz mieć chociaż z mocnego GTD. Jak wiadomo nie chodzi tyle o moc co o moment obrotowy. Zasilanie silnika G60 to DIGI1 czyli wtrysk bez przepływki. W dolocie masz COPOT i dwa switche na przepustnicy. Radze kupić motor z całym zasilaniem bo za niektóre elementy sobie ludzie cenią. Blok z G60 ma mocowania łap w tych samych miejscach co silniki w MK1 więc problemu nie będziesz miał. Należy tylko przednią poduszke zmienić na taką z MK2 ale to opisane jest w VWSPEED. A boczne poduszki zalej gumą w płynie. Wszystko będzie stabilne i nie pozrywa się przy pierwszym ruszaniu.

: wt wrz 05, 2006 15:42
autor: CYBER
no dobrze, a co z przegubami? czy wielokliny beda podchodzic do piast mk1 czy nie? no i czy jest roznica z czego to G60 jest wyjete czy wszystko jedno?

: wt wrz 05, 2006 15:46
autor: TAZ
Skoro wieloklin w MK1 jest taki sam jak w passatach, MK2 czy nawet MK3 to nie sądzę, żeby fabryka zmieniała jego wielkość przy mocniejszych jednostkach napędowych. Mogę się oczywiście mylić. A z czego to wyjęte to już nieważne.

: wt wrz 05, 2006 21:39
autor: silent_rob
moze byc inny wieloklin , bo przeguby maja inny wieloklin dla kol na 5 srub ( mocniejsze mk3) z tkaim problemem ja sie spotkalem