Strona 1 z 1

golf 1.6TD 44KW vin:W V W Z Z Z 1 G Z M W !!SZUKAM INFO!

: sob sty 29, 2005 13:46
autor: marek44kw
POMOCY szukam danych o moim aucie :) i wszelkich informacji pomocnychw w eksploatacji. Z GÓRY DZIĘKUJE!!!!! przebieg 153 000 Z GÓRY SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

: sob sty 29, 2005 13:55
autor: MaLiBU
jeszcze podaj gdzie samochod zostawiasz, nr rejestracyjny i zostaw klyczyki na oponie, dowod sobie juz wyrobimy majac VIN :panna:
:panna: :panna: :panna:

Nie podawaj calego... przynajmniej ostatnie cyferki skasoj :panna:

: sob sty 29, 2005 14:03
autor: marek44kw
oki juz niema

: sob sty 29, 2005 21:22
autor: Pan Japuk
Podaj chociaż mniej więcej co Cię interesuje to zobaczymy co się da zrobić w tej kwestii.

: ndz sty 30, 2005 01:55
autor: Krzylu
oznaczenie silnika 1V
60km 110Nm 17s do 100km/h vmax 151
tzw Ekodiesel z katalizatorem turbina daje cisnienie 0.4bara brak intercoolera 153tys to jeszcze sporo mozesz ganiac tylko licznik napewno nie byl krecony?
bo cos malo tych km.
dbaj o turbine :chytry:

: ndz sty 30, 2005 21:07
autor: marek44kw
dziekuje nie był napewno:) dziadek zmarł i babka sprzedawała jako 1.6 D

: ndz sty 30, 2005 21:09
autor: marek44kw
a jaki olej był by optymalny?? ?????????????

: ndz sty 30, 2005 21:10
autor: marek44kw
i jechałem nim 160:) a z górki nawet 170:)

: ndz sty 30, 2005 21:14
autor: marek44kw
JAK DBAĆ O TURBINKE?? Z

: pn sty 31, 2005 02:06
autor: chochoł
na zimnym silniku starać sie nie przekraczać 2.500 i zmieniać na wyższy bieg po dłuższej jeżdzie nie gasić silnika od razu poczekać chwilke (i tu w zależności od stylu jazdy dobrać odpowiednio czas)i to chyba wszystko
bo niekiedy są różne zdania co do marki oleju w każdym bądz razie używaj takiego jaki uważasz za najlepszy oby był przystosowany do silnika diesla i miał akceptacje vw (bodaj 505 czy jakoś tak) wymieniaj go regularnie to znaczy co 7.500 jak zaleca producent w tego typu silniku i to by było chyba na tyle bynajmniej to mi teraz przychodzi do głowy

: pn sty 31, 2005 10:43
autor: Trochim
Jak nie wiesz jaki olej był lany to zalej mineralnym 15W40. wymiana oleju co 7.500 bez filtra a po kolejnych 7.500 z filtrem oleju (pod warunkiem, że zostajesz przy tym samym oleju).

Wypadało by zmienić pasek zębaty rozrządu z npinaczem, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś.

A z dbaniem o turbo:
- nie zapominać o wynianie oleju
- nie przeciągać gazować jak silnik nie jest rozgrzany
- nie gasić odrazu auta po zatrzymaniu, przy niezłym butowaniu zaleca się aby silnik popracował sobie ok 3-5 minu.