Strona 1 z 1

[Mk3] Sprzęgło na wykończeniu + dziwne cykanie

: sob wrz 02, 2006 21:29
autor: M@rcus
Cześć Chłopaki, mam mały problem otórz zaczeło mi się ślizgać sprzęgło, :crazy: od jakiegoś czasu brało odrazu na samej górze, tak jakby podparte było, ale na lince nie zauważyłem żadnej regulacji także jest samoregulujące? czy we wszystkich mk3 takie występowały? Jeśli chodiz o samo sprzęgło to na 3-4 biegu poprostu wchodzi na obroty ale prędkość się nieznacznie zwiększa, i teraz pytanie czy wystarczy wymiana samej tarczy czy docisk również wymienić? chyba lepiej nie babrać się i odrazu całość, :bajer: i jak wybadać że docisk już jest wyekploatowany? Jakiej firmy polecalibyście produkty (komplet sprzęgła) oczywiście w rozsądnej cenie żeby mnie odrazu nie puścić z torbami :grin: tak ok. 300zł a jakie firmy odradzacie i czy wogóle do 300zł da rade coś dostać? Czy dużo roboty jest z wymianą, wiadomo musze się dostać do skrzyni ale jak mniej więcej to wygląda? Aha i mam również dziwne cykanie w okolicy pokrywy wtrysku, coś się mogło rozlegulować czy jednać już coś się wyrobiło i wymaga wymiany? Dzięki za wszelkie info i PozdróVWka

: sob wrz 02, 2006 21:37
autor: marek2907
wymień tarczę z dociskiem
cykanie z pod pokrywy wtrysku to odgłos pracy wtryskiwacza (to jest normalne)

: sob wrz 02, 2006 21:54
autor: vwarek
M@rcus pisze:czy wystarczy wymiana samej tarczy czy docisk również wymienić?
+ łożysko wyciskowe, to optymalne, aczkolwiek drogie rozwiązanie ale będziesz miał pewność, że skrzyni jeszcze raz nie będziesz ściągał.
M@rcus pisze:Jakiej firmy polecalibyście produkty (komplet sprzęgła)
Sachs, Valeo, LUK
M@rcus pisze:wiadomo musze się dostać do skrzyni ale jak mniej więcej to wygląda?
Musisz zdjąć skrzynię. Do koła zamachowego masz przykręcony docisk. Pomiędzy dociskiem a kołem zamachowym jest tarcza. Na wałku wychodzącym ze skrzyni jest łożysko wyciskowe.