Strona 1 z 1

[MK2] Dziwny problem z wycieraczkami oraz z licznikiem

: czw sie 31, 2006 19:52
autor: exklusive
Witam mam mk 2 cl i i jestem jego wlascicielem od niedawna i mam 2 problemy :
1.Wycieraczki - jak dam na dol to pracuja ciagle ale wolno , jak dam do gory raz to nie dzialaja, drugi raz tez nie dzialaja i na trzeciej pozycji w gorze to dzialaja i machaja bardzo szybko. Acha i czasem jak dam na dol to przy wlaczeniu swiatel albo migaczy stana w miejscu ale za chwile znow chodza. Poza tym po wylaczeniu nie wracaja na swoja pozycje tylka stoja tam gdzie popadnie. Ostatnio kupilem nowy przekaznik bo przedtem to dzialay tylko na 3 pozycji w gorze i czasem nie mozna bylo ich wogole wylaczyc a przekaznik buczal.
2.Licznik - podczas jazdy tyka i to dosc glosno a wskazowka z predosciomierza skaka szybko np. jak jade stale 50 km/h to ona tyka w zakresie ok.1cm jak przyspiesze to czesciej tyka.

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

: czw sie 31, 2006 20:01
autor: miś fazi
jeśli wymieniłeś przekaznik to zostało Ci do sprawdzenia jeszcze wyłącznik wycieraczek pod kierownicą i wyłącznik krańcowy w silniku wycieraczek a co do licznika to masz uszkodzońą linke szybkościomierza albo napęd w skrzyni biegów

: czw sie 31, 2006 20:06
autor: exklusive
ok, dzieki to napewno pomoze tylko jak to posprawdzac co jest nie tak (problem 1 i 2)

: czw sie 31, 2006 20:23
autor: miś fazi
jeśli silnik wycieraczek nie staje w pozycji wyjściowej to prawdopodobnie wyłącznik krańcowy albo masz podpalone styki wyłącznika pod kierownicą zacznij od krańcówki bo to da sie poprawic niewielkim kosztem a wyłącznik pod kierownicą jest drozszy i więcej roboty

: czw sie 31, 2006 22:33
autor: Grzesiekk1982
Ja tak miałem w Audi 80. Cały mechanizm miał luz (niedokręcone nakrętki mocujące do nadwozia, te na zewnątrz), nakrętka która mocuje silniczek. Cały mechanizm się ruszał i wycieraczki chodziły jak chciały, zatrzymywały się gdzie popadnie, albo nie można ich było zatrzymać w ogóle. Poruszaj mechanizmem czyjest dobrze przytwierdzony. To u mnie powodowało dziwne zachowanie wyłącznika krańcowego. Tyle że u mnie, prędkość wycieraczek była czły czas taka sama, więc nie wiem czy to to.