pragne powitać wszystkich kolejnym problemem związanym tym razem z alternatoren
mianowicie strasznie wyje mi od paru dni łożysko i jutro zabiorę sie do na prawy ale chciałbym wiedziec co i jak mam zrobić, jak rozebrać, na co zwrócić uwagę, na co uważać??!!
ps: szukajka mi padła tylko jakies błędy na stronie wyskakują...
pozdrawiam
[ JETTA mk II ] wymiana łożyska alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
[ JETTA mk II ] wymiana łożyska alternatora
Ostatnio zmieniony śr sie 30, 2006 22:39 przez koonrad, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- Maniek88
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt mar 01, 2005 01:08
- Lokalizacja: Łódź - OlechóVW
- Kontakt:
Ja mialem alter. Valeo jesli jest podobny do wszystkich to zwroc uwage jak bedziesz rozkrecal obudowe bys niewyrwal stojana (czy jakos takm sie to nazywa) musisz pokabinowac by go rozebrac 4sroby , łozyska oczywiscie wybijasz pomagajac sobie sciagaczem inaczej Ci sie moze sie zejsc! Banalnie prosta robota jak troszku sie znasz na mechanice. PS wymien tez szczotki w regulatorze jak juz beda przy krodkie. pozdro
Volkswagen samochód dla ludu!!
koonrad, jeśli nie masz dwóch lewych rąk, trochę pojęcia o mechanice, narzędzia, to śmiało możesz to zrobić sam. Narzędzia :klucz 22 (nasadowy, lub kopytkowy) do odkręcenia śruby przy kole pasowym, dobry śrubokręt ( u mnie potrzebny był krzyżakowy) do odkręcenia śrub-4, ściągacz do łożysk, ale z dość cienkimi "chwytakami - łożysko przy komutatorze, młotek, jakieś WD-40 się przyda.
Wykręcasz reg. nap, odkręcasz śrubę od koła,, cztery śruby obudowy.Największy problem miałem z łożyskiem przy kole - nie chciało "puścić" wirnikaMłotek, kawałek miedzi i wyszło. Reszta to już z górki.Koszt łożysk - 15zeta ( są dwa różne- 6201, drugie trochę większe, nie pamiętam dokładnie)Czyszczenie, weryfikacja szczotek i składanie.
Wykręcasz reg. nap, odkręcasz śrubę od koła,, cztery śruby obudowy.Największy problem miałem z łożyskiem przy kole - nie chciało "puścić" wirnikaMłotek, kawałek miedzi i wyszło. Reszta to już z górki.Koszt łożysk - 15zeta ( są dwa różne- 6201, drugie trochę większe, nie pamiętam dokładnie)Czyszczenie, weryfikacja szczotek i składanie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 416 gości